نماینده مردم بروجرد در مجلس معتقد است عدم توازن و تعادل در بودجه‌ریزی و تخصیص اعتبارات از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده اصلاح تقسیمات کشوری به مطالبه جدی مردم تبدیل شود.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص اصلاحات تقسیمات کشوری گفت: نمی‌توان گفت به طور کامل با این اصلاحات مخالف هستیم یا موافق چرا که این اصلاحات بستگی به شرایط منطقه‌ای دارد که قرار است درباره آن تصمیم‌گیری شود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: برخی نقاط کشورمان به دلیل تمایزات و تفاوت‌هایی که در شرایط آن‌ها وجود دارد با تقسیمات کشوری جدید می‌توانند ظرفیت‌های جدیدی را شکوفا کنند لذا این اتفاق باید در مناطقی بیفتد که البته نیاز به کار کارشناسی دقیق و محاسباتی دارد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه در بحث تقسیمات کشوری باید مصالح مردم و ظرفیت‌های سرزمینی در نظر گرفته شود، عنوان کرد: ممکن است طرح برخی تقسیمات کشوری باعث بروز آسیب امنیتی شود لذا باید بررسی کلی صورت گرفته و برای چند نقطه از کشور هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.
گودرزی ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات و فرصت‌ها و همچنین تفویض اختیار و رساندن اعتبار به تمام نقاط کشور متناسب با ظرفیت و جمعیت مناطق می‌تواند گرایش مردم به تقسیمات کشوری را کم کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عدم توازن و تعادل در بودجه‌ریزی و تخصیص اعتبارات از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده بحث اصلاحات تقسیمات کشوری به مطالبه جدی مردم تبدیل شود لذا این موضوع قابل‌بحث است.