وزیر کشور گفت: هوشنگ‌بازوند استاندار موفقی بوده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازوند دارای تجارب مختلفی است و از ظرفیت او در سمت‌های دیگری استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان این که سید موسی خادمی نیز از استاندار های موفق کشور است، خاطر نشان کرد: او هم سمت معاون استاندار و هم پست های اجرایی و پژوهشی را در کارنامه خود دارد.
وزیر کشور با بیان این که خادمی در بحث انتخابات، اشتغال و امنیت موفق بوده، تصریح کرد: تصمیم گرفتیم ایشان را در استان بزرگتری مثل لرستان که دارای این ظرفیت‌ها بود، مشغول به خدمت کنیم.
رحمانی فضلی افزود: در جابجایی استانداران ارزیابی‌هایی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و سعی داریم برای ارتقای مدیران توانمند اقداماتی را انجام دهیم.
وی گفت: آقای روحانی به من گفت که در جلسه تودیع و معارفه استاندار عنوان کنم که ایشان پیگیر ویژه مسائل لرستان است.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استاندار، نقش هماهنگ کننده را در استان ایفا می‌کند، افزود: استاندار با تنظیم روابط اعتقادی و اغنایی باید با مدیران و مردم ارتباط برقرار کند و برنامه‌های دولت را قبول داشته باشد.
رحمانی فضلی با بیان این که مردم برای برنامه‌های دولت رای داده‌اند، افزود: دولت باید کسی را انتخاب کند که برنامه‌هایش را قبول داشته باشد.
وی همچنین گفت: استاندار باید دارای قدرت تعامل با جامعه و جریانات سیاسی را داشته باشد.
وزیر کشور با اشاره به این که برای انتخاب استانداران اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را ملاک قرار نداده‌ایم، خاطر نشان ساخت: در سطح معاون استاندار، فرماندار و به همین ترتیب از جوانان استفاده خواهیم کرد و از بانوان نیز بنا به دستور ریاست جمهور استفاده بیشتری را خواهیم نمود.
رحمانی فضلی در بخشی از سخنانش با بیان این که به طرق مختلف بارها توفیق پیدا کرده‌ام که به لرستان سفر کنم، افزود: من هم خودم را لرستانی می‌دانم و به این افتخار می‌کنم.
 
خبر: مصطفی باقری

مطالب مرتبط: استاندار جدید لرستان با حضور وزیر کشور معرفی شد+ تصاویر