عضو شورای شهر خرم‌آباد به اختلاف نظر اعضای شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: شهردار خرم‌آباد هفته آینده مشخص می‌شود.
به گزارش یافته، "زهرا نظری" در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: برای انتخاب سرپرست شهرداری خرم‌آباد امروز هیچ یک از اعضای شورا به توافق نرسیدند و مباحثی بر سر انتخاب شهردار مطرح است که بعید می‌دانم تا شنبه حل و فصل شود.
وی به اختلاف نظر اعضای شورا برای انتخاب " یک گزینه نهایی" به عنوان سرپرست شهرداری اشاره کرد و افزود: برای انتخاب سرپرست شهرداری رای اعضا چهار به چهار و یک رأی ممتنع بود که با توجه به اختلاف نظرهایی که وجود دارد امروز به نتیجه نرسیدیم.
عضو شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: ما برای انتخاب شهردار فراخوان دادیم و با توجه به قولی که به مردم داده‌ایم انتظار داریم بر اساس عقلانیت هیئت رئیسه و شهردار را انتخاب کنیم اما متأسفانه برخی از اعضا به دنبال مسائل قوی و قبیله‌ای هستند.
وی بیان کرد: در حقیقت انتخاب قومی و قبیله‌ای به شهرمان آسیب می‌زند فعلا نیز مقاومت کرده‌ایم تا گزینه‌ای که مقبول مردم باشد انتخاب شود.
نظری گفت: ما به مردم قول دادیم افراد سالم و پاکدستی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم اکنون برای انتخاب شهردار اختلاف نظر وجود دارد اما مدیریت می‌شود تا گزینه مناسبی انتخاب شود.
وی با تاکید بر اینکه برای انتخاب شهردار باید شایسته سالاری مد نظر قرار گیرد تصریح کرد: ما نماینده کل شهر هستیم و باید گفت انتخاب براساس قومی و قبیله‌ای به شهر آسیب می‌زند.
عضو شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت: ما برای انتخاب شهردار فرد خاصی مد نظرمان نیست باید با مشورت گزینه بهتری را انتخاب کنیم و این انتخاب ممکن است تا چند روز آینده طول بکشد.
وی افزود: باید افرادی انتخاب شوند که حرف و حدیثی پشت سر شورا نباشد اگر تسلیم شویم مردم شهرمان ضرر می‌کنند بنابراین ما صلاح مردمان را در نظر می‌گیریم.
 
منبع: تسنیم