نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عزل و نصب مدیران استان توسط پامنبری‌های هتل‌دار صورت می‌گیرد، از این رو یکی از مطالبات مردم نقد بر عملکرد ضعیف و حضور مدیران ناتوان و غیربومی در استان است.
محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌‌وگو با فارس، با بیان اینکه بی‌‌حرمتی به نمایندگان مجلس بی‌حرمتی به مردم است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس به صورت مستقیم از طرف مردم انتخاب شده و لذا هر گونه بی‌احترامی به این اشخاص بی‌‌احترامی به انتخاب مردم است.
وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس بر اساس اصول قانون اساسی حق اظهارنظر در همه امور مملکتی را داشته و اگر خواسته‌ای مطرح می‌شود بدون شک از مطالبات مردم برآمده و لذا دلیلی بر اهانت به آن‌ها توسط پامنبری‌ها وجود ندارد.
نماینده مردم خرم‌‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه شاهد هجمه مسئولین استانی به نمایندگان مجلس در جهت مطالبه به حق مردم بوده و مسئولین به جای تعامل با نمایندگان به دنبال دعوا و فرافکنی‌های دروغین هستند.
وی عنوان داشت: متاسفانه شاهد در دست گرفتن پست‌های حساس معاونت استاندار توسط افرادی هستیم که جز حاشیه‌سازی و دعواهای بی‌حاصل کاری از پیش نمی‌برند و البته حلقه هتل‌داران نیز در حال دخالت در امور مدیریتی استان هستند.
ملکشاهی‌راد با بیان اینکه نمایندگان یک فرصت و ظرفیت در راستای تحقق وعده‌‌های مردم هستند، بیان داشت: مسئولین ارشد استانی مدعی بوده‌اند که نمایندگان به دنبال عزل و نصب مدیران هستند در حالی که این عزل و نصب از سوی مردم در جهت عملکرد ضعیف آنان است.
وی تصریح کرد: مگر نه این است که امروز عزل و نصب مدیران استان توسط پامنبری‌های هتل‌دار صورت می‌گیرد، از این رو یکی از مطالبات مردم نقد بر عملکرد ضعیف و حضور مدیران ناتوان و غیربومی در استان است.
ملکشاهی‌راد با اشاره به شعار رئیس جمهور مبنی بر اعتدال‌گرا بودن، اظهار کرد: مسئولین استان به دنبال جریانات سیاسی و انحصارطلبی هستند و سعی دارند با فرافکنی ضعف خود را پنهان و از طریق روزنامه و کانال­‌های اجاره‌ای قصد تخریب نمایندگان را دارند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات اخیر مردم نقد بر بیانات اخیر مسئولین در خصوص بیکاری است چرا که با ارائه اطلاعات و آمار غلط لرستان را کانون تحول کاهش بیکاری معرفی کرده‌اند.
وی یادآور شد: اگر بیکاری کاهش یافته پس چرا از مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان در راستای اشتغال کم نشده و یا آماری از افزایش بیمه شدگان در سازمان تامین اجتماعی به چشم نمی‌خورد.
ملکشاهی راد به کارخانجات و کارگاه‌‌های تعطیل استان اشاره و بیان کرد: کدام یک از کارخانه‌‌های تعطیل پارسیلون، چرم و پوست، یخچال سازی، ماشین سازی و سیمان خرم‌آباد احیا شده و اکنون فعال هستند؟
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: راه‌آهن لرستان در دوره هشتم مجلس به تصویب رسید و با تأمین اعتبار اجرایی شد، تمام چهار خطه‌های منتهی به خرم‌‌آباد در دوره هشتم مجلس تصویب و اجرایی شد و همچنین آزادراه خرم‌آباد به اراک کلنگ زنی و اجرایی شد و اجرای هیچ‌کدام یک از این طرح‌ها به دوره فعالیت مسئولین کنونی لرستان برنمی‌گردد.
وی از ادامه پیگیری‌ها در جهت احقاق حق مردم لرستان خبر داد و افزود: نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با توجه به برخوردهای ناصواب پامنبری‌‌ها تذکرات خود را به وزرا اعلام و تا حصول استقرار مدیران کارآمد در لرستان از پای نمی‌افتند.