عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با یادآوری وجود حدود ۱۶ هزار جانباز در این استان، گفت: استان نیاز جدی به بیمارستان تخصصی جانبازان دارد.
به گزارش یافته، "مجید کیانپور" در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از نبود بیمارستان تخصصی جانبازان در استان لرستان، گفت: حدود 16 هزار جانباز در استان لرستان وجود دارد اما این استان فاقد بیمارستان تخصصی برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به جانبازان است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم نمودن خدمات رفاهی و درمانی مناسب برای جانبازان استان لرستان، گفت: در جنگ تحمیلی مردم استان لرستان همانند سایر هم‌وطنان دین خود را به ایران و اسلام ادا کردند و موجب افتخار و سربلندی کشور عزیزمان شده‌اند از این رو باید جایگاه والای شهیدان، معلولان و جانبازان به عنوان یک وظیفه ملی و دینی حفظ شود.
کیانپور بر ضرورت تکریم جانبازان و معلولان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: تکریم جانبازان وظیفه‌ای همگانی است و این موضوع باید در جامعه به نحو احسن نهادینه شود؛ رزمندگان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس با اعتقادی پایدار در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در برابر دشمن ایستادند و امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه همین ایستادگی و رشادت‌ها است.
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با انتقاد از اینکه جانبازان استان لرستان برای امور درمانی خود با مشکلات زیادی روبرو هستند، تصریح کرد: انتظار می‌رود بنیاد شهید نسبت به ایجاد بیمارستان تخصصی در مرکز استان اقدام نماید تا اندکی از مشکلات درمانی این قشر مرتفع شود.