عضو مجمع نمایندگان استان لرستان ملت با اشاره به شائبه نمره‌فروشی در برخی از مدارس غیرانتفاعی کشور، صحت این موضوع را مغایر با اهداف عالی آموزش و پرورش دانست.
به گزارش یافته، مجید کیان‌پور با اشاره به شائبه نمره‌فروشی در برخی از مدارس غیرانتفاعی کشور، صحت این موضوع را مغایر با اهداف عالی آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: شواهد و اظهارنظرهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی و غیررسمی حکایت از آن دارند که برخی از این مدارس نه تنها از حداقل استانداردهای آموزشی برخوردار نیستند بلکه برای جبران این نقیصه و جلب رضایت والدین به دانش‌آموزان خود نمرات بالا و غیر واقعی می‌دهند.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از چنین روشی افزود: این کار دانش آموزان را تنبل و راحت‌طلب بار می‌آورد و یک خیانت بزرگ به نظام آموزشی کشور است.
وی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی این موضوع از سوی مراجع‌ذی‌صلاح ادامه داد: تمام دنیا بروی جامعه دانش‌آموزی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در آینده بتوانند از ثمرات آن استفاده کنند اما متاسفانه این موضوع در کشور ایران چندان جدی گرفته نمی‌شود و تعلیم و تربیت به معنای واقعی به یک تجارت تبدیل شده است که عده‌ای برای دستیابی به سود بیشتر اصول اخلاقی و حرفه‌ای را زیر پا می‌گذارند.
به گزارش خانه ملت، عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه این یک زنگ خطر است و وزارت آموزش و پرورش نباید چشم خود را بروی واقعیات ببندد، خاطر نشان کرد: برخی از مدارس غیرانتفاعی به مکانی برای تجارت و درآمدزایی تبدیل شده‌اند که اگر با آنان برخورد جدی و قانونی نشود در کوتاه مدت آسیب‌های جبران ناپذیری به ساختار آموزش و پرورش کشور وارد خواهد شد‎.