سخنگوی کمیسیون مشترک طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش‌وپرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش اولویت افزایش اعتبار در دستگاه‌های اجرایی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد خدابخشی گفت: بر اساس یکی از بندهای بررسی‌شده طرح مذکور دولت مکلف است که در تصویب مصوبات دولت برای هرگونه افزایش پرداخت مستمر و غیرمستمر و رفاهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعتبار مورد نیاز برای فرهنگیان را در اولویت قرار دهد.
خدابخشی، در تشریح نخستین نشست کمیسیون مشترک طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش‌وپرورش متشکل از اعضای کمیسیون‌های برنامه، بودجه و محاسبات و آموزش و تحقیقات و اجتماعی مجلس، گفت: یکی از بندهای مهم این طرح که در نشست امروز بررسی شد بند 4 بوده که بر این اساس دولت مکلف است که در ارائه لوایح و تصویب سایر مصوبات دولت برای هرگونه افزایش پرداخت مستمر و غیرمستمر و رفاهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعتبار موردنیاز برای فرهنگیان را در اولویت قرار دهد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس این بند هرگونه افزایش در هر یک از دستگاه‌ها اجرایی منوط به تأمین و تخصیص اعتبار مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش باشد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون مشترک طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: این بند مورد بررسی اولیه قرار گرفته و رای گیری نشد، اما نمایندگان نسبت به این موضوع نظر مثبتی دارند.