‌استاندار لرستان گفت: به اعداد و ارقامی که صحت ندارند توجه نمی‌کنیم.
 به گزارش یافته، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در پیشبرد اهداف این ستاد بانک‌های استان همکاری جدی را داشته‌اند اما باید شرایطی را فراهم کرد که آن‌ها نیز به معوقات خود برسند.
وی ادامه داد: دیده می‌شود که فردی میلیاردها تومان تسهیلات می‌گیرد و زمان بازپرداخت در فضای مجازی جو بدی را ایجاد می‌کند.
بازوند تصریح کرد: از پول بانک‌ها ماشین و املاک آن‌چنانی می‌خرند و در زمان بازپرداخت به شیون و ناله می‌پردازند که این کار صحیحی نیست.
استاندار لرستان گفت: یکی از وظایف ستاد تسهیل شناسایی این افراد و معرفی به بازرسی کل کشور بوده و ملزم کردن این سازمان برای استرداد سرمایه بانک‌ها است.
وی گفت: اگر بازرسی کشور نتواند این کار را انجام دهد موضوع را با رئیس قوه قضایی در میان گذاشته و از این راه پیگیری خواهیم کرد.
مدیر ارشد استان با بیان اینکه یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی مبارزه با رانت‌خواری و فساد مالی است، افزود: اگر این پول‌ها آزاد شوند می‌توان کارهای زیادی با آن انجام داد. هم اکنون بانک‌ها در جواب اینکه چرا تسهیلات پرداخت نمی‌کنید؟ می‌گویند منابع نداریم.
بازوند اظهار کرد: سرمایه‌برداران تحت عنوان سرمایه‌گذار تسهیلاتی دریافت می‌کنند و در ادامه از پرداخت آن امتناع کرده و شروع به بدگویی از مدیران در فضای مجازی می‌کنند، اشخاصی نیز که از جایی دیگر عصبانی هستند خشم خود را با تخریب مسئول تخلیه می‌کنند.
استاندار لرستان افزود: البته طرفداران دولت نیز عملکرد ما را نقد می‌کنند و بیشترین نقد را از جانب این افراد داریم که جای تقدیر دارد اما دیده شده برخی افراد اعداد و ارقامی را بیان می‌کنند که صحت نداشته و ما نیز به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم.

 

منبع: روابط عمومی استانداری