نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی این است که اقتصاد در دست سیاسیون است، اظهار داشت: باید اقتصاد را از سیاست جدا کنیم و خوشبختانه در حال حاضر نظام و دولت به این سمت می‌روند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا ملکشاهی راد" در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان گفت: متأسفانه امروز بازار لرستان در تصرف کالاهای سایر استان‌هاست و وقتی نتوانسته‌ایم بازار خودمان را داشته باشیم، نمی‌توانیم به فکر تصرف بازارهای خارجی باشیم.
وی افزود: پای صحبت تولیدکنندگان استان که می‌نشینیم متوجه می‌شویم که عمده‌ترین مشکل آن‌ها نبود بازار فروش کالاها و محصولاتشان است؛ این در حالی است که بازار استان در تصرف کالاها و محصولات سایر استان‌های کشور است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز موانع و مشکلات زیادی بر سر راه تولید کشور وجود دارد که این مسئله باعث گردیده تولید توأم با ریسک بالایی صورت بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر رقابتی که در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی بین استان‌های مختلف کشور وجود دارد، بیان داشت: مسلماً استان‌هایی که از نظر زیرساخت در وضعیت بهتری قرار دارند، از ما جلوتر هستند و ما هم باید روی مسائل اساسی این حوزه تمرکز کنیم.
ملکشاهی راد تأکید کرد: باید یک تیم اقتصادی متخصص از بخش دولتی و خصوصی تشکیل شود و یک بار برای همیشه برنامه‌ای اقتصادی برای توسعه‌ی استان تدوین نمایند.