نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای برای تأمین منافع خود، به مردم آدرس غلط می‌دهند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عباس گودرزی اظهار داشت: عده‌ای فضاسازی می‌کنند که گودرزی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شد، اعلام موضع کرد و این موضوع را تقبیح می‌کنند.
وی با بیان این که این حسن است که یک نماینده اعلام موضع بکند، افزود: درست است که شاید رأی آن نماینده با طیفی از جامعه موافق و با طیف دیگر مخالف باشد اما خوبی‌اش این است که در کنار جامعه و مردم در این اجتماع عظیم بوده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: اعلام موضع توسط یک نماینده به معنای آن است که این فکر و جهت‌گیری بهتر می‌تواند مشکلات مردم را حل کند و به معنای دیگر در جهت حل مشکلات مردم قدم برداشته است.
گودرزی بیان داشت: اگر نماینده‌ای بخواهد منافع شخصی‌اش را دنبال کند با توجه به سیاست کثیف امروز، هر جریانی بیاید خودش را به آن می‌چسباند!
وی خاطرنشان کرد: اما نماینده‌ای که کمتر از یک سال است نماینده مردم در مجلس شده و جز مقامات کشور محسوب می‌شود نیازی به این ندارد دوباره جایگاه برای خودش بتراشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اگر نماینده بخواهد برای خودش جایگاه بتراشد، سکوتش بهتر می‌تواند این جایگاه تراشی را انجام دهد.
گودرزی اظهار داشت: عده‌ای برای تأمین منافع خودشان، به مردم آدرس غلط می‌دهند.
وی با بیان این که هر فرد و گروهی که به هر کاندیدایی رأی داده و پای صندوق رفته و در چارچوب قانون حضور یافته است، برای پیشرفت کشورش قدم برداشته است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شأن نماینده این است که در کنار ملت باشد و همه باید کمک بکنیم و اجازه ندهیم ارزش به ضد ارزش تبدیل شود.