دختر مادر فوت شده خرم‌آبادی گفت: مادر بنده در کمال سلامتی جسمی و روحی برای جراحی مهره کمر به بیمارستانی در خرم‌آباد مراجعه کرد.
"عاطفه خسروی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یافته، افزود: به علت سابقه فشارخون مادرم، به پزشک جراح اصرار کردیم فقط در صورتی عمل را انجام دهند که از ناحیه نخاع بی‌حسی انجام گیرد.
وی ادامه داد: بعد از گذشت ۳ ساعت از عمل جراحی، از سرپرستار اتاق عمل جویای سلامت مادر شدیم و جواب شنیدیم که مشکلی نیست و حال مادر خوب است.
خسروی افزود: با این وجود باز هم تقاضا کردیم که بی‌حسی از ناحیه نخاع انجام شود و جواب دادند که پزشکان و مسوول بیهوشی تشخیص داده‌اند که بیهوشی کامل انجام گیرد. (البته جواب غیررسمی که شنیدم این بود: کی حوصله داره بیمار ۵ ساعت بیدار باشه و عمل بشه.)
وی با تاکید بر این که ما هم توکل بخدا کردیم و منتظر اتمام جراحی شدیم، افزود: بعد از پایان جراحی، وقتی مادرم را خارج کردند و در حالیکه هنوز بیهوش بود به بخش icu منتقل شد و به ما هم گفتند تا دو ساعت دیگر به هوش خواهد آمد.
خسروی ادامه داد: ما هم به منزل رفتیم و بعد از ۲ ساعت در تماس با بخش متوجه شدیم که حال مادرمان مساعد نیست و فورا" به بیمارستان برگشتیم و با جسم به کمارفته مادرمواجه شدیم.
دختر متوفی اضافه کرد: دو روز در وضعیت کما بود که مادرمان دارفانی را وداع گفت و ما را تنها گذاشت.
وی تاکید کرد: تشکیل پرونده داده و تا مجازات عاملین این خطای پزشکی، از تلاش‌مان دریغ نخواهیم کرد.
 
توضیح یافته: نام متوفی و فرد مصاحبه شونده، نام بیمارستان( بیمارستان خصوصی است) و پزشکان جهت پیگیری مسوولین در دفتر این پایگاه خبری محفوظ است.