کارشناسان کشور شاخ آفریقا از ساخت پارکینگ طبقاتی خودرو در بروجرد هاج و واج مانده‌اند!
آقای " یامبو بامبو " کارشناس جهانی "پارکینگ های طبفاتی خودرو با بالابر" که دفتر کارش در کشور " شاخ آفریقا" می باشد طی تماسی با فارسی دست و پا شکسته گفت: من بود شنید که شورای شهر و شهرداری شما در بروجرد کرد خیابان با عرض 45 متر تبدیل به پارکینگ طبقاتی خودرو با هزینه کمتر، واقعا باید گفت به عقل کارشناسان شما احسنت!
آقای «بامبو، بامبو" در ادامه افزود: نکند شما از روز اول بود قصد که به جای پل روگذر رودکی کرد" پارکینگ فوق پیشرفته طبقاتی خودرو با بالابر خاکی!" احداث، اما نشد رویتان که از روز اول کرد اعلام!
آقای " بامبو، بامبو " که در کشور شاخ آفریقا خیلی معروف است! سپس گفت: ما در شاخ آفریقا بود خیلی بیچاره که برای "پارکینگ طبقاتی خودرو" کرد استفاده از تکنولوژی "جک و بالابر" و برد هزینه خود بالا، اما شما کرد احداث پارکینگ با شخم زدن و نابودی یک خیابان بزرگ 45 متری، به همین خاطر ما خیلی بود مایل که دزدید فرار مغزهای کارشناسان شهر شما را برای خودمان!
آقای " بامبو، بامبو" در خاتمه هم گفت: شما کرد اسپند برای کارشناسانتان دود که نزد چشم که برای ساخت یک پل فسقلی کرد چهار پنج سال وقت هدر و "مردم ناراحت محل" که شد کار و کسب شان نابود، کرد دست‌آخر آن را "پارکینگ طبقاتی خودرو با بالابر طبیعی خاکی"!
فرهاد داودوندی - بروجرد