نماینده مردم بروجرد و اشترینان اعلم داشت: شأن نماینده عزل و نصب نیست و تنها نظارت است اما نظارت او نمایشی نیست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عباس گودرزی" با صدور بیانه‌ای اعلام کرد: شأن نماینده عزل و نصب نیست و تنها نظارت است اما نظارت او نمایشی نیست؛ بلکه یک نظارت مؤثر است و از ظرفیت پیگیری خویش استفاده می‌کند.
در ادامه بیانیه صادره از طرف دفتر نماینده بروجرد آمده است:
مدیر از جانب دولت نصب می‌شود و نماینده نظارت می‌نماید؛ نماینده حق تحمیل عناصر خویش را ندارد لکن نظارتی مستمر دارد و گزینه‌ای که دستگاه نصب می‌کند (البته نماینده انقلابی یک سری خطوط قرمز را چک می‌کند) قطعاً تحت نظارت نماینده خواهد بود و در نظارت نیز نباید هیچ ملاحظه‌ای جز مصالح نظام و منافع مردم وجود داشته باشد؛ نه اینکه متعصبانه از کار درست و غلط مدیر بالسویه دفاع و جانب‌داری شود؛ البته نماینده، معین و پشتیبان مدیران دستگاه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد که قطعاً این حمایت با جهت‌گیری صحیح، موجب تسریع در خدمت‌رسانی به مردم است و چنانچه مدیر از مسیر خدمت به نظام و مردم خارج شود قطعاً مانند ماسبق، تحت پیگیری برابر قانون قرار می‌گیرد...
نماینده و به عبارتی قوه مقننه با دولتی که برآمده از رأی مردم و مورد تنفیذ حکم ولی‌فقیه باشد باید در جهت تقویت انقلاب و خدمت‌رسانی به مردم تعامل داشته باشد و دعواهای جناحی نباید موجب اختلال در روند امور و خدمت‌رسانی به مردم گردد و هر چیزی باید سر جای خودش به آن پرداخته شود.
در خصوص مدیریت محترم اسبق آموزش‌وپرورش و موارد مشابه نیز نماینده تنها به وظیفه نظارتی عمل نموده و چنانچه بی‌تفاوت باشد قصور کرده است و پیگیری‌های صد باره ایشان نیز در راستای انجام‌وظیفه نظارتی و کمک به دستگاه در جهت خدمت به مردم بوده است و در ضمن نماینده فقط پیگیری می‌کند لکن عزل و نصب در اختیار قوه مجریه می‌باشد.
مطلب آخر اینکه اعتماد مردم سرمایه اجتماعی نظام است و لذا حفظ این سرمایه باید در اولویت امور باشد و هر کسی که به این سرمایه خدشه وارد کند ساقط ارزش و اعتبار است از هر جناح و دسته و گروهی و با هر عنوانی که باشد و دیگر اعتبارات نیز در گرو رعایت این شاخص مهم است.
 یک نمونه از مکاتبات و پیگیری‌های متعدد گودرزی به پیوست تقدیم حضور می‌گردد که نشان می‌دهد ایشان در چارچوب صحیح نظارتی کارها را دنبال می‌کند و انجام‌وظیفه می‌نماید.
 
دفتر عباس گودرزی
نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی