نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: هر نماینده‌ای از مجلس شورای اسلامی از زاویه دید خود حق نقد کردن دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، محمد بیرانوندی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه که در محوطه قلعه فلک الافلاک برگزار شد، با بیان این که نمایندگان مجلس حق نقد کردن رادارند، اظهار داشت: اگر نمایندگان نقد نکنند چه کسی نقد کند؟ نبود نقد باعث ایجاد خفقان در جامعه می‌شود و تبعات منفی در پی دارد.
وی ادامه داد هر نماینده‌ای از زاویه دید خود می‌‌تواند نقد کنند لکن زاویه دید من ممکن است با دیگر نماینده تفاوت داشته باشد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در ادامه با بیان این که عملکرد دولت یازدهم در مقایسه با دولت قبل قابل قیاس نیست، افزود: در این دولت گرانی را زیاد مشاهده نکردیم بلکه بعضی از اقلام نیز به حالت قیمت تثبیت شده به مردم ارائه می‌شد البته عده‌ای این تثبیت را رکود می‌نامیدند!
بیرانوندی با بیان اینکه استاندار لرستان و معاونینش پرتلاش هستند، خاطرنشان ساخت: مسیر توسعه استان دارای چالش‌های زیادی است که متأسفانه هنوز این چالش‌ها برطرف نشده است.
وی در بخشی از صحبت‌های خود در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص تعریض جاده آبشار بیشه، اظهار داشت: پیگیر تعریض جاده‌های گردشگری استان همانند بیشه هستم و در این خصوص با مدیرکل راه و شهرسازی استان جلساتی داشته‌ام و به جد پیگیر می‌کنم.

 مصطفی باقری/ یافته