نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس گفت: استاندار لرستان باگذشت بیش از سه سال هنوز نتوانسته در خصوص مشکلات اقتصادی، معیشت، بیکاری و محرومیت استان و شهرستان پل‌دختر اقدام مؤثری انجام دهد، پس نیاز است، در این خصوص رئیس جمهور محترم نسبت به مسائل لرستان شخصاً ورود پیدا کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ "حمیدرضا کاظمی" در جمع خبرنگاران گفت: نام‌گذاری سال‌های اخیر با محوریت معیشت و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، نشان‌دهنده اهمیت ایشان به رفع معضلات مردم در این زمینه‌ها است ولی متأسفانه استاندار بجای اقدام و عمل در مورد معیشت و اشتغال، لرستان را به محل سیاسی‌کاری و شانتاژ تبلیغاتی تبدیل کرده است.
وی بیان کرد: به خاطر مردم و توسعه استان، در طول 10 ماه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی سعی کردم در تعامل با استاندار لرستان از این ظرفیت به نفع مردم بهره ببریم ولی متأسفانه اراده قوی مبنی بر رفع مسائل و مشکلات استان در سایه این تعامل اتفاق نیفتاد.
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نماینده عالی دولت در استان لرستان به‌جای اینکه عملاً در راستای رفع مشکلات معیشتی و حل اشتغال مردم مظلوم لرستان حرکت کند بیشتر به دنبال بزرگ‌نمایی و سیاسی کاری و عزل و نصب مدیران است.
نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در استان تحت تأثیر سیاسی کاری مهندس بازوند استقلال رأی و کاری ندارند ٬ اضافه کرد: متأسفانه بیشتر وقت و توان استاندار لرستان صرف فشار به مدیران کل استان می‌شود که تنها حاصل این نوع رفتار و عملکرد جابجایی‌های بی‌حاصل در سطوح مختلف مدیریتی است و به‌هیچ‌عنوان تأثیر مثبتی بر توسعه و اشتغال و بهبود معیشت مردم ندارد. وی گفت: این موضوع باعث نارضایتی و ناامیدی توده مردم نسبت به دولت خواهد شد.
کاظمی با انتقاد شدید از بی‌برنامگی استاندار در قبال توسعه استان گفت: آقای مهندس بازوند؛ در خصوص نتایج مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری، اشتغال و حوادث غیرمترقبه که مرتبط با شهرستان پل‌دختر به مردم گزارش دهید تا همه از چگونگی و کیفیت اجرایی این برنامه‌ها مطلع شوند.
نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس ادامه داد: آیا آقای استاندار از وضعیت خانواده‌هایی که نان موردنیاز خود را از طریق کارت یارانه تهیه می‌کنند خبر دارد؟ یا از وضعیت خانواده‌هایی که هرکدام یک یا دو نفر جوان بیکار با مدارک تحصیلی دانشگاهی دارند اطلاع دارد؟ یا شرمندگی نمایندگان مردم در مقابل خیل عظیم بیکاران را می‌بیند؟
وی با تأکید بر اینکه در پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه پل‌دختر و معمولان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد یادآور شد: در روز دهم فروردین‌ماه، طبق اطلاع قبلی و بنا به دعوتی که از بنده برای شرکت در برنامه بازدید از پروژه آب‌رسانی به عمل آمد، استاندار لرستان در اقدامی قابل‌تأمل برنامه را لغو کرد و این‌جانب نیز به احترام مردم و در پاسخ به این بی‌برنامگی که آن را توهینی به مردم منطقه می‌دانم و در جلساتی که ثمری برای مردم ندارد شرکت نمی‌کنم.
کاظمی خاطرنشان کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات مردم و از سر دلسوزی که به ریاست محترم جمهور و دولت تدبیر و امید دارم، در صورت عدم تغییر رویه استاندار لرستان، نامه‌ای سرگشاده در خصوص مسائل و مشکلات استان لرستان و حوزه انتخابیه‌ام به دکتر روحانی ریاست محترم جمهور خواهم نوشت.