مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از بازدید میلیون گردشگران در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "غلامرضا سلیمانی" با بیان این خبر گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان در هشتمین روز از سال 1396 آمار بازدید از جاذبه‌های استان لرستان به حدود 1 میلیون و 300 هزار نفر رسید که رشد صعودی بیش از 15 درصد را تا این تاریخ نشان می‌دهد. لازم به ذکر است جاذبه‌های لرستان به 3 دسته تاریخی-فرهنگی، طبیعی و جاذبه‌های دست‌ساز همچون پارک مینیاتوری پل شاپوری و دریاچه‌های مصنوعی تقسیم می‌شوند.
وی اظهار داشت: این آمار نشان می‌دهد از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون قریب به 330 هزار نفر در مراکز اقامتی لرستان اعم از هتل، مهمان‌پذیر، کمپ‌های اسکان موقت و تأسیسات اقامتی متعلق به آموزش و پرورش اقامت داشته‌اند که نسبت به سال گذشته در این تاریخ حدود 6 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: روز گذشته تعداد 11157 نفر میهمان نوروزی از مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک به همراه موزه‌های باستان شناسی و مردم‌شناسی بازدید کرده‌اند که با احتساب این رقم، آمار بازدید گردشگران از این قلعه تاریخی در نوروز 96 تاکنون به بیش از 80 هزار نفر گردشگر می‌رسد.