با سلام خدمت خرم‌آبادی‌های عزیز.
چند روزی را مهمان مهربانی شما مردم نیک‌سرشت و خوش کردار خرم‌آباد بودم.
جا دارد در ابتدا از مسئولان و کارکنان آموزش‌وپرورش که تمهیدات و امکانات لازم را برای اسکان و پذیرایی از میهمان در مدارس در نظر گرفته بودند قدردانی کنم.
از قبل می‌دانستم که خرم‌آباد یکی از شهرهای زیبای ایران است که هواداران زیادی دارد و با سفر به این شهرستان از استقبال و مهمان‌نوازی که از ما شد همین مساله را ثابت کرد.
در مدت چند روز حضور در این شهرستان، شهروندان خرم‌آبادی همگی با روی گشاده و با مهربانی از ما پذیرایی کردند که باعث شد تا از این شهرستان خاطره بسیار خوبی را به یادگار با خود ببریم.
در ادامه ضمن قدردانی از همه شما سروران گرامی، چند مطلب را به‌عنوان درد دل و پیشنهاد خدمت مردم و مسؤولین این شهر یادآور می‌شوم. امید که به کار آید:
 
1 غرفه‌های متعدد جهت سرگرمی و فروش غذا در محل پارک‌ها فراهم‌شده، اما لازم است که نظارت بیشتری روی غرفه‌ها و به‌خصوص کیفیت و بهداشت غذاها صورت گیرد.
2- راهنماهایی که در ورودی شهر ساکن بودند، اطلاعات زیادی در خصوص جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان ندارند و اطلاعات غلط می‌دهند.
3- چرا باید در این استان و مراکز گردشگری‌اش، غرفه‌ها از نان برنجی کرمانشاه یا چاقوی زنجان به فروش برسد.
4-تابلوهای راهنما در سطح شهر به‌درستی مسیر را نشان نمی‌دهد.
5- خرم‌آباد بااین‌همه زیبایی در مدخل‌های ورودی بسیار نازیبا است.
 
و نکته مهم اینکه:
پارک و مراکز تفریحی شهر با ازدحام خودرو و ترافیک همراه است و بسیار تعجب کردم وقتی‌که دیدم فرضا" در حومه دریاچه کیو 90% ماشین‌ها دارای پلاک 31 هستند و این اصلا" اتفاق خوبی نیست و چه‌بهتر است که مردم این شهر در این روزها اماکنی چون کیو را برای گردشگران خلوت کنند. فرصت برای مردم این شهر بسیار است.
در پایان برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و اطمینان دارم این استان در صورت تهیه زیرساخت‌ها شاهد شکوفایی در بخش گردشگری خواهد بود.
 


حمید محمدپور/ تهران