نماینده مردم ازنا و درود گفت: مجلس دهم ترکیب جدیدی دارد و فکر می‌کنم مجلس دهم کارشناسی‌تر خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیان پور"در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به دوران تحصیلی دانشجویی‌اش، اظهار داشت: دوران کارشناسی و کارشناسی ارشدم را در رشته عمران در دانشگاه آزاد اسلامی اراک گذراندم و در هر دو مقطع جزء شاگرد اول‌ها بودم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز دانشجوی دکتری عمران در دانشگاه علوم و تحقیقات هستم، افزود: معتقدم همه باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.
کیانپور در بخش دیگر سخنانش درباره میزان محبوبیت رئیس‌جمهور در میان مردم، تصریح کرد: در حال حاضر قضاوت درباره رأی آوری یا رأی نیاوردن روحانی زود است و باید این قضاوت را به مردم بسپاریم و ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.
وی درباره مشکلات معیشتی کشور، تأکید کرد: معتقدم نباید همه مشکلات معیشتی را به دوش یک نفر بیندازیم چراکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته این زمینه اما تحریم‌های ظالمانه غرب و برخی مشکلات داخلی کشور و همچنین عدم پایبندی آمریکایی‌ها به برجام چالش‌هایی را به وجود آورد اما مردم ثابت کردند که قوی‌تر از آن هستند که با این دست‌اندازها عقب‌نشینی کنند.
نماینده مردم درود و ازنا در پایان مهم‌ترین اتفاق سال ۹۵ را شکل‌گیری مجلس دهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مجلس دهم ترکیب جدیدی دارد و حدود ۶۰ درصد نمایندگان چهره‌های جدیدی هستند که هر یک می‌توانند بر اساس تجارب خوبشان در امر قانون‌گذاری بهتر کمک کنند؛ فکر می‌کنم مجلس دهم کارشناسی‌تر خواهد بود.