هر روز که به روزهای پایانی ثبت نام انتخابات شورای شهر نزدیک می‌شویم، شاهد ثبت نام افرادی با ویژگی‌های متفاوت هستیم که پای در کارزار انتخابات می‌گذارند. در پنجمین روزِ ثبت‌نام، یک جوانِ مهندسِ متولد سال 1367 نام‌نویسی کرد.
مهندس محمد محمودی کارشناس ارشد عمران و عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان  می‌باشد. وی هنگام ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: سال‌هاست که پرچم شهردار شهیر علی‌محمد ساکی، جوان سی‌وچندساله‌ای که شهر خرم‌آباد را به دستش سپردند روی زمین‌مانده است. روزی که زنده‌یاد ساکی شهردار شهر کهن خرم‌آباد شد هم‌سن و سال این روزهای من بود. جوانی خلاق که دو بار خرم‌آباد را شهر نمونه‌ی کشور کرد و خیلی از طرح‌های امروز، حاصل ایده‌های دیروز اوست. بنده بر این باورم که شهر کهن خرم‌آباد، امروز هم نیاز به یک معمار جدید دارد و با همین انگیزه به میدان آمده‌ام.
این مهندس جوان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید فکر نمی‌کنید برای این کار خیلی جوان هستید، لبخندی زد و گفت: عصر مدیریت فسیلی به پایان رسیده است. اگر چه بنده همسن پذیرش قطعنامه هستم اما شما به من بگویید مگر غیر از این بود که جنگ دیروز را جوانان اداره کردند! مگر شهیدانی مثل «همت» و «باکری»و «بروجردی» در آن روزهای حماسه چند سال سن داشته‌اند؟ آن‌ها از امروزِ من جوان‌تر بوده‌اند. امروز هم جنگ به شکل دیگری در جریان است و اگر به جوانان خلاق و توانا اعتماد کنیم، ضرر نخواهیم کرد چراکه هرگاه نیروی جوانی با تخصص و تعهد همراه شده موجب «شکوفایی» شده است.
محمودی گفت: اگر در چهار دوره‌ی گذشته، افراد متخصص و توانا را برای شورای شهر انتخاب می‌کردیم آن‌ها برای شهر درآمدزایی می‌کردند و برای تأمین هزینه‌های شهر، شهر فروشی نمی‌کردند. شهر فروشی خروجی مدیریت فسیلی است؛ مدیریتی که حتی برای تأمین حقوق و مزایای خودشان و کارکنان اقدام به فروش شهر می‌کنند. به مردم می‌گویم که شهرتان را به دست جوانان خلاق و توانا بسپارید! باور داشته باشیم که این شهر کهن ساکی‌های بالقوه‌ی زیادی دارد.