‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: دریاچه پل شاپوری شهر خرم‌آباد به‌زودی آبگیری می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمدحسین پور در آیین رونمایی از تندیس سوارکار کاسیت واقع در پارک شریعتی شهر خرم‌آباد بابیان اینکه نسبت به شوخی‌هایی که با قوم لر می‌شود نباید عکس‌العمل نشان داد، اظهار داشت: در این‌گونه مواقع ما باید پیشینه قوم بزرگ لر را به تمام دنیا معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات اخلاقی و بارز مردم ایران مهمان‌نوازی هست، افزود: این خصوصیت در بین قوم لر بسیار بارزتر و چشمگیر تراست.
رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه قوم لر پیشینه درخشانی دارد، بیان کرد: قوم لر در تمامی عرصه‌ها افتخارآفرین بوده است.
حسین پور گفت: استان لرستان و همچنین شهر خرم‌آباد دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده شاهد آبگیری دریاچه پل شاپوری شهر خرم‌آباد خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در شهر خرم‌آباد از نعمت‌های خدادادی به‌خوبی استفاده می‌شود، عنوان کرد: پل شاپوری نیز افتخاری برای شهر خرم‌آباد است.
حسین پور با اشاره به اینکه شهر خرم‌آباد دارای ظرفیت‌های گردشگری خوبی است، اظهار داشت: امروزه اولویت صنعت در تمام دنیا مبحث گردشگری است زیرا با ورود گردشگر توسعه و سود اقتصادی وارد شهر می‌شود.
وی با بیان اینکه روزانه در شورای اسلامی شهر خرم‌آباد درخواست اشتغال داریم، افزود: متأسفانه ما وارث بسیاری از بی‌تدبیری‌ها هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر با تأکید بر اینکه شهر خرم‌آباد باید از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود، عنوان کرد: سال گذشته با هماهنگی که بین شورای شهر و شهردار خرم‌آباد بود خرم‌آباد به‌عنوان یکی از 7 شهر نخست گردشگری انتخاب شد.