‌مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: برای اجرای عملیات توسعه فرودگاه خرم‌آباد 52 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که در بخش‎های مختلفی چون افزایش طول باند، سیویل ورک، استریپ‎سازی و زه‎کشی و از محل اعتبارات استانی در حال اجرا است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "غلامرضا بنی‎صدر" با اشاره به حضور استاندار لرستان در فرودگاه خر‌م‌آباد و بازدید وی از طرح فاز دوم ساخت اپرون این فرودگاه گفت: در این بازدید گزارشی از روند پیشرفت پروژه و مشکلاتی که در آن وجود دارد ارائه شد.
وی افزود: هوشنگ بازوند پس از شنیدن گزارش فعالیت‌های انجام شده، قول دادند برای تسریع در اجرای پروژه و رفع مشکلات موجود با پیمانکار صحبت و هماهنگی صورت گیرد.
‌مدیر فرودگاه خرم‌آباد در مورد پروژه ساخت اپرون گفت: اپرون در مساحتی به وسعت 29 هزار مترمربع در حال ساخت است که یکی از بخش‎های مربوط به طرح جامع توسعه فرودگاه خرم‌آباد محسوب می‎شود. این پروژه در دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن به اتمام رسیده و امکان پارک و مسافرگیری هواپیما فراهم شده است و اکنون در فاز دوم آن قرار داریم.
بنی‌صدر در مورد طرح جامع توسعه این فرودگاه گفت: در کل برای اجرای عملیات توسعه فرودگاه خرم‌آباد 52 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که در بخش‎های مختلفی چون افزایش طول باند، سیویل ورک، استریپ‎سازی و زه‎کشی و از محل اعتبارات استانی در حال اجراست.
شایان ذکر است استاندار لرستان در این بازدید، بر ضرورت تسریع در انجام پروژه‌های باقیمانده از طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تأکید کرد.