نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‎های انجام شده، اعتبار 120 میلیارد تومانی به لرستان تخصیص یافت.
به گزارش یافته به نقل از فارس، محمد بیرانوندی شامگاه امشب در همایش انقلاب اسلامی، گفتمان اصلاح‌طلبی و یادمان هاشمی در تالار دکتر زرین‌کوب اداره ارشاد این شهرستان اظهار کرد: با موافقت کمیسیون تلفیق اعتبار 120 میلیارد تومانی به لرستان تخصیص یافت.
 http://yaftenews.ir/images/95/95-11/DSC_0006.JPGوی با اشاره به اینکه خود را نماینده همه مردم لرستان می‎دانم، عنوان کرد: بنابراین در نطق‎های خود در کنار دفاع از شهرستان خرم‎آباد به دفاع از شهرستان بروجرد پرداخته‎ام، به عبارت بهتر به طور کلی برای لرستان و به طور ویژه در قبال مردم بروجرد دغدغه دارم.
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از آمادگی خود برای انتقال مشکلات و مطالبات مردم لرستان در مجلس خبر و ادامه داد: خوشبختانه در سایه انسجام و همکاری موجود بین نمایندگان شهرستان‎های لرستان در مجلس خواسته‎ها و مشکلات مردم به خوبی در حال پیگیری است.
بیرانوندی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در حالی همگی میگوییم که شأن و شوکت نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود تنوع و تکثر نگاه در آن است که گاه ناخودآگاه با رفتارهایی مستبد گونه حق دیگران را تضییع می‎کنیم.
وی تصریح کرد: این در حالی است که همگی باید در برابر قانون عالی و متعالی خود تسلیم شده و هنگامی‌که دیگری در میدان رقابت پیروز شد، رفتارهای استبدادی نداشته باشیم.
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات سال 96 افزود: این عرصه از انتخابات باید با شکوه و استحکام هرچه بیشتر برگزار شود.
بیرانوندی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید همچون همیشه در عرصه انتخابات منسجم‎تر عمل کنیم تا به نتیجه مطلوبی که شایسته استان لرستان و شهروندان لرستانی است، دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه عملکرد و مدیریت ما منجر به استفاده‌ی دیگری از فرصت ایجاد شده می‎شود، اظهار کرد: آنچه موجب می‎شود که شرایطی رقم خورد که موجب نارضایتی ما است، چیزی خود خودرأیی، غرور و تکبر ما نیست.
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه گروه‎های سیاسی باید به صورت منسجم در کنار یکدیگر قدم برداریم و بدانیم که آنچه در تعامل به دست می‎آید، در فاصله دست‌یافتنی نیست.