هم‌زمان با جشن‌های باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب، خبرگزاری صداوسیما، مرکز لرستان ظهر روز شنبه، با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در خرم‌آباد رسماً کار خود را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این مراسم علاوه بر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، حسن عابدینی قائم‌مقام خبرگزاری صداوسیما و برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت.
معاون رئیس‌جمهور در جریان این مراسم گفت: در عصر انفجار اطلاعات، زمینه برای فعالیت در عرصه خبر و تبلیغات فراهم‌شده است.
محمد شریعتمداری افزود: هجوم اطلاعات جهت‌دار و منفی ذهن و فکر جوانان را هدف قرار داده اما نقش رسانه‌های همراه انقلاب و اسلام همچون مجاهدت‌های اول انقلاب قابل‌تقدیر است.
وی افزود: دولت در هرسال 700 هزار شغل ایجاد کرده که با توجه به نیاز کشور به‌طور سالانه به 1 میلیون 200 هزار شغل جدید با وضعیت مطلوب فاصله‌داریم.
شریعتمداری افزود: نمایندگان دولت در استان لرستان پیش‌بینی 25 هزار شغل جدید در این استان را کرده‌اند که تاکنون 17 هزار شغل به وجود آمده است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دولت جدید بیش 600 روستای جدید گازرسانی شده‌اند که درمجموع 70 درصد روستاهای استان گازرسانی شده‌اند و تلاش می‌شود این رقم به‌زودی به 90 درصد برسد.
در این مراسم که ساعت 10 صبح امروز در صداوسیمای مرکز لرستان برگزار شد، رادیو نمای لرستان نیز به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد.(یافته)