معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: 86 درصد اعتبارات طرح مصوب شده در سفر هیئت دولت به لرستان تا کنون به این استان اختصاص‌ یافته است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد شریعتمداری" صبح امروز در بدو ورود به خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح‌های مصوب سفر هیئت دولت در سفر قبلی به این استان بررسی شد و امروز نیز تمامی این طرح‌ها در جلسه با استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی موردبررسی قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: درمجموع از منابع سال 93 و 94 تاکنون حدود 86 درصد اعتبارات طرح‌های مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان اختصاص داده‌شده است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: امید است تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده تمامی اعتبارت موردنیاز طرح‌های مصوبات سفر هیئت دولت به استان در اختیار طرح‌ها قرار گیرد.
شریعتمداری افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها در استان بیش از اعتبار اختصاص‌یافته است و این بیانگر توان و مهندسی استان در پیشبرد اهداف و طرح‌های سفر هیئت دولت به استان است.
وی صبح امروز شنبه برای افتتاح چند طرح وارد لرستان شد.
حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای لرستان، افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی لرستان، افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان و همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد از جمله برنامه‌های معاون اجرایی رئیس‌جمهور است.