رئیس شورای اسلامي شهر خرم‌آباد از انجام توافقات لازم بین شهرداری و ارتش برای انتقال پادگان ۰۷ (تيپ 2 لشكر 84) خرم‌آباد به خارج از محدوده شهری خبر داد.

علي زنجي بيرانوند رييس شوراي اسلامي شهر خرم آبادبه گزارشروابط عمومی شورای شهر خرم‌آباد، "علي زنجی‌بیرانوند" پنج‌شنبه 7 شهریور در نشست خبری مشترک با شهردار خرم‌آباد بیان داشت: در راستای اجرای قانون مبنی بر انتقال پادگان‌های نظامی به خارج از محدوده شهری توافقات لازم بین شهرداری خرم‌آباد و ارتش برای انتقال پادگان ۰۷ این شهر به خارج از محدوده شهری صورت گرفته است.

وی مساحت پادگان ۰۷ خرم‌آباد را ۱۷ هکتار عنوان کرد و افزود: با انتقال این پادگان خیابان انقلاب حد فاصل چهار‌راه اسد‌آبادی تا خیابان طوسانی تعریض می‌شوند.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با دفاع از عملکرد شوراي شهر سوم خرم‌آباد گفت: خدمات شهری که با برنامه‌ریزی شورای شهر در حوزه‌های مختلف در این مدت به شهروندان خرم‌آبادی ارائه شده بی‌سابقه است.

زنجی‌بیرانوند ادامه داد: ادعایی نداریم که شورای شهر توانسته است مدینه فاضله را بر شهر خرم‌آباد حاکم کند اما معتقدیم که اقدامات صورت گرفته سطح توقع مردم را بالا برده است.