استاندار لرستان در دفتر کار خود در خرم‌آباد با مدیرکل کانون لرستان ملاقات کرد و از نزدیک موانع و مشکلات کانون لرستان را موردبررسی قرارداد
به گزارش پایگاه خبری یافته، هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر و نواختن زنگ انقلاب، "محمدجواد محمدی "در دیداری با استاندار لرستان موانع و مشکلات در کانون لرستان را تشریح کرد.
وی در این نشست صحبت‌های خود را با ارائه گزارشی از عملکرد کانون در سال جاری شروع کرد و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که: بخش مهمی از تولیدات فرهنگی مربوط به کانون پرورش فکری است گفت: تولید محصولات نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و سرگرمی، کتاب و فیلم در فروشگاه‌های کانون عرضه می‌شود که همگی مورد تائید شورای اسباب‌بازی است که انتظار داریم با حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی استان و خانواده‌ها بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه گام برداریم.
مدیرکل کانون لرستان از نمایش عروسکی به‌عنوان یکی از فعالیت‌های جذاب و موردعلاقه کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون نام برد و افزود: به‌منظور توسعه فضای سبز 4 سال قبل مرکز تئاتر خرم‌آباد همراه با مرکز شماره یک تخریب شد که با توجه به نیاز شهر به سالن تئاتر مخصوص کودکان، در صورت موافقت و تأمین اعتبار سالن جدیدی در مرکز 3 خرم‌آباد راه‌اندازی خواهیم کرد.
محمدی با تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی و اسلامی در کانون گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های کانون، تولید فیلم و انیمیشن در سطح کشور است که پیشنهاد می‌کنیم برای اولین بار در استان سینما سیار کانون در قالب یک دستگاه اتوبوس‌راه اندازی شود تا بتواند در مناطق حاشیه‌نشین و روستاها که به سینما دسترسی ندارند، به پخش فیلم بپردازد.
در ادامه این دیدار استاندار لرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل کانون در جهت رشد و توسعه مراکز فرهنگی هنری، از کانون به‌عنوان مکانی برای شکوفایی فرزندان انقلاب یادکرد.    
بازوند اضافه کرد برای کمک به کانون آماده‌ایم و به خواسته‌های کانون که همگی در جهت خدمت به جامعه و کودکان و نوجوانان است رسیدگی می‌کنیم.
وی تصریح کرد آینده کشور به دست همین نسل کودک و نوجوان ساخته می‌شود و باید از ظرفیت‌های کانون برای رشد و کشف استعداد این قشر استفاده شود.
استاندار لرستان از پیشنهاد مدیرکل کانون در خصوص راه‌اندازی مرکز تئاتر و سینما سیار کانون و فروش محصولات کانون به خانواده‌های دستگاه‌های اجرایی استقبال و دستورات لازم در این جهت را صادر کرد.
 وی همچنین بر اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کانون در شهرستان‌ها تأکید داشت.