سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی برخی مدارس استان در روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " خدانظر دریکوند" در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به دلیل بارش برف، کاهش شدید دما، برودت هوا کلیه مدارس سری صبح و عصر بخش فیروزآباد و مدارس سری صبح و عصر دوره ابتدایی شهرستان دلفان در روز دوشنبه 11 بهمن‌ماه تعطیل شد.
وی افزود: کلیه آموزشگاه‌های شهرستان الشتر، بخش بیرانشهر و مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان دلفان هم با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.
دریکوند تاکید کرد: فرایند تعطیلی مدارس پس از پیشنهاد فرمانداران و بخشداران به ستاد مدیریت بحران استان و تایید آموزش و پرورش استان نهایی و از طریق رسانه‌ها یا سایت آموزش و پرورش به اطلاع خانواده‌ها خواهد رسید.
وی بیان داشت: بر اساس تأکید استاندار محترم لرستان تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس آموزش‌وپرورش است و هیچ دستگاه دیگری مجاز به صدور اطلاعیه تعطیلی مدارس نیست.

تکمیلی: همه مدارس ابتدایی نوبت صبح لرستان ساعت ۹ آغاز به کار می‌کنند
با توجه به برودت هوا و پدیده یخبندان با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان مقرر شد تا فعالیت همه مدارس ابتدایی نوبت صبح استان فردا دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه با تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز شود.
بر اساس اطلاعیه قبلی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، همه مدارس بخش فیروزآباد در نوبت صبح و عصر، مدارس ابتدایی سری صبح و عصر شهرستان دلفان تعطیل است.