باران عصر امروز در خرم‌آباد باعث آب‌گرفتگی معابر شهری شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، به‌رغم اعلام قبلی سازمان هواشناسی و آماده‌باش عوامل شهرداری و آتش‌نشانی، آب‌گرفتگی برخی معابر شهری خرم‌آباد را در برگرفت.
عصر امروز، حکایت تکراری آب‌گرفتگی معابر در خرم‌آباد در حالی دوباره اتفاق افتاد که برخی خودروها در میان سیلاب گرفتار شدند و ترافیک، مناطقی از شهر را در برگرفت.
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده بود که امروز و در 2 روز آینده آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها، محدودیت دید و اختلال در تردد جاده‌ای در اغلب نقاط استان به وجود خواهد آمد.
گزارش رسیده از مناطق کوهستانی و مرتفع استان نیز حاکی است که بارش برف در این مناطق آغاز شده و هم اکنون برخی راه‌های برون‌شهری با لغزندگی و کندی تردد همراه هستند.
 
خرم‌آباد بیشترین باران را داشت
مدیر کل مدیریت بحران لرستان جزئیات بارش‌ها را تا ساعت ۱۹ امروز اعلام کرد.
"رضا آریایی" در گفت‌وگو با پایگاه خبری یافته با اشاره به جزئیات بارش‌های لرستان تا ساعت ۱۹ عصر امروز ‌شنبه اظهار داشت: تا این ساعت خرم‌آباد بیشترین و بروجرد کمترین بارندگی را داشته‌اند.
وی میزان بارندگی‌های پل‌دختر را 9 میلی‌متر، دورود را 16 میلی‌متر، خرم‌آباد 23 میلی‌متر، ازنا 13 میلی‌متر، الیگودرز ۹ میلی‌متر، بروجرد را 5 میلی‌متر، رومشگان را 17 میلی‌متر، نورآباد را 9 میلی‌متر، کوهدشت را 20 میلی‌متر و الشتر را نیز 11 میلی‌متر اعلام کرد.
مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اعلام این که متوسط بارش‌ها را در استان 14 میلی‌متر بوده، افزود: بارش در سراسر استان به صورت منقطع تا صبح دوشنبه ادامه دارد.