شهردار خرم‌آباد از انتشار لیست اسامی بدهکاران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، یحیی عیدی بیرانوند اظهار داشت: متأسفانه در سال گذشته از قریب به 170 هزار واحد فقط هفت تا هشت هزار واحد عوارض خود را پرداخت کرده‌اند.
وی افزود: مالکین در شهر خرم‌آباد عوارض خود را نمی‌پردازند این در حالی است که هیچ‌گونه بودجه دولتی هم به شهرداری اختصاص نمی‌یابد.
شهردار خرم‌آباد ادامه داد: حقوق پاکبانان و کارگران زحمتکش شهرداری در جیب کسانی است که حق شهروندی و عوارض قانونی خود را پرداخت نمی‌کنند.
وی تأکید کرد: تعداد قابل‌توجهی از مالکین محترم از مزایا و منافع شهر و خدمات شهری بهره‌مند می‌شوند ولی حق‌وحقوق شهرداری را نمی‌پردازند.
 شهردار عیدی با اشاره به حملات صورت گرفته به شهرداری در چند مدت اخیر گفت: بسیاری از افراد یا نهادهایی که به هر بهانه‌ای به نقد عملکرد شهرداری می‌پردازند و شعار دفاع از کارگران و پاکبانان سر می‌دهند همان افرادی هستند که یک‌بار در عمر خود حق شهروندی خود را ادا نکرده و با اهرم‌های مختلف سعی کرده‌اند از زیر بار مسئولیت‌های شهروندی خود شانه خالی کنند.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکل آب‌های سطحی به صورت پایدار حل شود، مسائلی چون آسفالت فرسوده و معابر خاکی نداشته باشیم، حق‌وحقوق کارگران شهرداری پرداخت شود، سرعت انجام پروژه‌های شهری افزایش یابد و در کل اگر خواهان پیشرفت و توسعه شهر و حل معضلات شهری هستیم راه‌حل آن شعار دادن نیست، بلکه باید در عمل و با پرداخت عوارض شهرداری در این امر مشارکت داشته باشیم.
 شهردار خرم‌آباد در پایان ضمن انتقاد مجدد از اشخاصی که بدهی‌های خود را به شهرداری نمی‌پردازند تأکید کرد: به‌زودی لیست بدهکاران شهرداری را جهت اطلاع عموم منتشر خواهیم کرد.