همایش تجلیل از پژوهشگران فعال دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این همایش که با حضور رئیس، مسوول نهاد رهبری، معاونین آموزشی، تحقیقات، درمان، فرهنگی دانشگاه، جمعی از اعضای هیأت علمی و اساتید و همچنین دانشجویان در سالن اجتماعات مجتمع دانشکده بهداشت و تغذیه به انجام رسید از بیش از 50 پژوهشگر و محقق فعال در زمینه علوم پزشکی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای برنامه پس از اعلام برنامه توسط دکتر خاکساریان (دبیر جشنواره پژوهش)، مسئول نهاد رهبری دانشگاه با بیان این که حسن فعلی و فاعلی دو رکن اصلی انجام هر کاری می‌باشند، گفت: حسن فاعلی همان نیت انسان برای انجام کار است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادیان ابراز داشت: ما باید برای انجام امور به حسن فاعلی بیش از هر چیز توجه داشته باشیم. وی ادامه داد: کاری که با نیت رضای خدا و خدمت به خلق انجام نشود بی‌حاصل خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این همایش با اظهار این موضوع که جایگاه پرسشگری خاص بشر بوده و صرفاً در حیطه‌ی دنیای انسانی است ابراز داشت: انسانی که پرسشگری نمی‌کند مرده است.
دکتر کوروش ساکی خاطرنشان کرد: ما امروزه نیازمندیم در زمینه‌ی علوم ساینس و انسانی بیشتر تحقیق و پژوهش انجام دهیم.
 وی ضمن تشکر از متصدیان معاونت تحقیقات و پژوهش برای برگزاری مراسم تجلیل، گفت: بحث پژوهش و تحقیقات یکی از مباحث بسیار مهم برای رشد و تعالی مملکت است که متأسفانه مورد غفلت قرار گرفته است.
دکتر ساکی تأکید کرد: ما باید بیشتر از هر زمان برای هزینه در حوزه پژوهش و تحقیق تلاش کنیم.
در بخش انتهایی همایش با حضور دکتر کوروش ساکی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادیان، دکتر آسترکی، دکتر عباس زاده، دکتر طاهری کلانی و عیدی مسئول حراست دانشگاه از پژوهشگران فعال تجلیل به عمل آمد.



گزارش: وحید کاظمی ذهابی