"یک منبع آگاه خبر داد که بیش از 300 درخت کهن‌سال بلوط منطقه زال خرم‌آباد، توسط پیمانکار شرکت لوله و مخابرات لرستان قطع شده است.
وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری یافته گفت: در عملیاتی که برای ساخت لوله انجام شده، پیمانکار پروژه با قطع این درختان سعی در ادامه اتمام پروژه خود را به هر نحو داشته که اداره محیط زیست پل‌دختر پس از اطلاع، از وی شکایت کرد که شرکت مبلغی را جریمه شد و در نهایت پول پرداختی به اداره منابع طبیعی رسید.
وی افزود: پیمانکار نیز سعی در پیش بردن پروژه‌اش را دارد که در این بین فقط اداره محیط زیست، سد راه شده است."
متأسفانه علیرغم هشدارها بر وجود بحران پس از تخریب و قطع درختان، اما همچنان برخی به این هشدارها بی توجه می‌باشند.
وقتی درختان کهن‌سال و انبوه یک منطقه قطع می‌شوند، وقتی به خاطر پروژه‌های غیرضروری و اجرای کارشناسی نشده آن‌ها، تعادل محیط زیست را بر هم می‌زنند، حاصل آن اتفاقاتی است که نام حوادث غیرمترقبه بر روی آن می‌گذارند و ستاد بحران تشکیل می‌دهند، نظیر آلودگی هوا وسیله‌ای چندباره و مرگبار که هر روز در خبرها می‌شنویم.
تکنولوژی پیشرفته امروزی اگرچه فواید زیادی دارد، اما ارمغان جدیدی را به نام آلودگی و از بین رفتن محیط زیست به همراه داشته است و اگر این روند همچنان ادامه یابد، مسلماً در فاصله زمانی کوتاهی باید منتظر عواقب وخیم‌تری باشیم.
فراموش نکنیم محیط زیست جزء سرمایه ملی یک کشور محسوب می‌شود و از بین بردن و هدر دادن سرمایه و اموال ملی کاری غیر قابل بخشش و اغماض است که باید با خاطیان برخورد جدی شود.