اخبار رسیده حاکی است که "علی جهان‌آرا" عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به عنوان مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان منصوب شده است.
http://yaftenews.ir/images/94/94-5/jahana.JPGبه گزارش پایگاه خبری یافته، قرار است مراسم معارفه مدیر کل جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان روز شنبه 13 آذرماه از  ساعت  13 در سالن آمفی‌تئاتر تربیت‌معلم طباطبایی خرم‌آباد برگزار شود.
جهان‌آرا هم‌اکنون عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد است و سوابقی چون مدرس دوره‌های عالی ضمن خدمت فرهنگیان، معاون اداری و مالی بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان،  نشان عالی مدیریت دولتی MPA از دانشگاه بین‌المللی گلدن استات، رئیس هیأت تحریریه و سردبیر ماهنامه آموزشی تحلیلی چشم‌انداز فرهنگ، مشاور مدیرکل و رئیس اداره روابط عمومی و اسناد آموزش‌وپرورش لرستان و ... را در کارنامه دارد.
وی همچنین از مداحان و شاعران مذهبی و آیینی استان است.
جهان‌آرا در حالی در این سمت منصوب شد که پیش‌ازاین و از تاریخ دوم تیرماه 94 "رضا مختارپور" به عنوان سرپرست کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان فعالیت می‌کرد.
 
آیا جهان‌آرا دو شغله است؟
یک منبع آگاه به خبرنگار یافته گفت: منع قانونی برای شاغل بودن اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان کارمند دولت در ارگان‌های دیگر وجود ندارد و  دو شغله بودن برای اعضای شورای شهر تنها در زمانی مطرح است که هم‌زمان در شهرداری شاغل باشند که این حالت خلاف قانون است.