به دنبال بسته شدن پل‌های موقت در خرم‌آباد، ترافیک برخی نقاط شهر را در بر گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بر اساس مصوبه شب گذشته کمیته بحران استان، مبنی بر جمع‌آوری پل‌های موقت خرم‌آباد و همچنین مسدود کردن تردد این پل‌ها توسط شهرداری، از صبح امروز شاهد ترافیک در برخی معابر اصلی شهر هستیم.
تصمیم کمیته بحران مبنی بر تخریب این پل‌ها در حالی صادر شد که شهردار و برخی اعضای شورای شهر با این اقدام مخالف بودند.
شهردار خرم‌آباد در این جلسه با بیان اینکه چنانچه پل‌های موقت تخریب شوند گره ترافیکی در شهر به وجود می‌آید، افزود: ما پل‌های موقت را تخریب می‌کنیم اما اگر مشکل ترافیکی ایجاد شد تقصیری متوجه شهرداری نیست!
عضو شورای شهر خرم‌آباد نیز در مورد این مصوبه گفت: تخریب پل‌های موقت شهر قبل از احداث پل‌های جایگزین باعث تشدید ترافیک خواهد شد.
وی افزود: پل موقت روبروی پارک معلم، تردد قسمت شرقی شهر را به قسمت غربی امکان‌پذیر می‌کند و به روان‌سازی ترافیک در خیابان مطهری، دارایی زاده، 17 شهریور و میدان گپ کمک شایانی می‌کند که حذف این معبر بدون ساخت جایگزین مشکلاتی را در تردد وسایط نقلیه به وجود خواهد آورد، بنابراین انتظار می‌رود تصمیماتی به این مهمی ابتدا در کارگروه‌های تخصصی بررسی و با لحاظ نمودن تمامی جوانب امر اتخاذ تصمیم گردد.
اعتقاد عمومی بر این است که این‌چنین مصوباتی که به رفاه و آسایش مردم مرتبط می‌شود نیازمند برنامه‌ریزی، کارشناسی و اقدام به‌موقع و پیشگیرانه می‌باشد، چرا که اتخاذ تصمیمات در شرایط آرام حتی در صورت خطا، جبران خسارت کمتری خواهد داشت تا اینکه در شرایط بحرانی مصوباتی اجرا شود که در صورت تصحیح آن چه‌بسا هزینه‌های دوچندان گزاف و بعضاً غیرقابل‌جبران داشته باشد.


http://yaftenews.ir/images/95/2-95/trafik%206.jpg