نایب رئیس کمیسیون اجتماعی لرستانی مجلس گفت: بنیاد مسکن متأسفانه در اکثر استان‌ها طرح‌های هادی روستایی را نیمه‌کاره رها کرده است.
"علی رستمیان" در گفت‌وگو با خانه ملت، از پیگیری طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این تحقیق و تفحص باهدف پیگیری نواقص اجرایی و نیمه‌کاره رها کردن طرح‌های هادی روستایی انجام می‌شود.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، افزود: متأسفانه "بنیاد مسکن انقلاب اسلامی" طرح‌های هادی روستایی را در اکثر استان‌ها نیمه‌کاره اجرا و آن‌ها را رها کرده است، به‌طوری‌که حتی در روستاهای نزدیک به مراکز شهرستان‌ها نیز این موضوع به‌روشنی دیده می‌شود.
وی، تأکید کرد: ضمن اینکه این موضوع زمانی مهم‌تر می‌شود که در گزارشات مدیران استانی به مراکز روستاهای مذکور را جز روستاهایی که طرح هادی در آن‌ها کامل اجرا می‌شود قلمداد می‌کنند، بنابراین هدف این است که در این طرح تحقیق و تفحص 100 روستا به‌عنوان پایلوت مورد مطالعه و بررسی قرار گیرند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از ضعف مدیریت بنیاد مسکن استان لرستان، تصریح کرد: مدیر بنیاد مسکن این استان، قریب به 10 سال است که در این پست فعالیت می‌کند، اما دارای عملکردی ضعیف است که این موضوع نیز یکی از محورهای تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.