دو سال قبل پیش کلنگ پروژه‌ی برج‌های دوقلو خرم‌آباد با حضور مدیران و اهالی رسانه استان توسط شركت معين كوثر به زمین زده شد.
با توجه به حجم بالای تبلیغات صورت گرفته باورمان بر این بود که این پروژه با دیگر پروژه‌های استان که نیمه‌کاره رها شده بودند، متفاوت است و زمان اعلام‌شده به بهره‌برداری خواهد رسید، افسوس که این امید خیلی زود به یأس تبدیل شد.
متأسفانه پروژه‌ی فوق روند بسیار کندی را سپری می‌کند و در حالت نیمه تعطیل قرار دارد.
به‌رغم مزاحمت‌های بی‌شمار در آغاز فعالیت همچون ایجاد کارگاه خارج از محوطه پروژه مذکور و تجاوز به حریم خیابان (مجاور پارک کیو) شهروندان فهیم کوچه مجاور پروژه همراهی نمودند اما امروز روند پیشرفت لاک‌پشتی پروژه، نگرانی اهالی محله و همچنین شهروندان خرم‌آبادی را به دنبال داشته است.
بنا بر شنیده‌ها شرکت سرمایه‌گذار هزینه‌ای جهت پیش بردن پروژه در بساط ندارد و با مشکلاتی همچون: تعویق دستمزد مهندسین و کارگران این پروژه به مدت 4 ماه، عدم واریز هزینه‌ی بیمه‌ی کارکنان، تصمیم به ‌پیش‌فروش واحدهای تجاری روبرو شده است که این مشکلات خود نشان‌دهنده‌ی شرایط بغرنج اجرای این پروژه به شمار می‌رود.
خبرگزاری مهر در تاریخ 25 بهمن‌ماه 94 مصاحبه‌ای از "کرامت نرگس‌نژاد" مجري پروژه منتشر کرد مبنی بر اتمام پروژه در پایان سال 96، وعده‌ای که بی‌شک تحقق نخواهد یافت!
بی‌تردید با روند ضعیف در پیش‌گرفته شده سال‌های سال باید چشم‌انتظار اتمام این پروژه بنشینیم.

معرفی پروژه بر اساس طرح اولیه

پروژه برج‌های تجاری مسکونی کیو در شمال خرم‌آباد در زمینی به مساحت 17 هزار و 300 مترمربع با زیربنای 158 هزار مترمربع و 30 طبقه، مرتفع‌ترین پروژه مسکونی در لرستان است.
این برج‌ها دارای سالن اجتماعات و کنفرانس، کافی شاپ و رستوران، سالن‌های ورزشی، مرکز خرید و محوطه‌سازی طراحی شده و در دست احداث هستند.
هر برج دارای 30 طبقه بوده و بخش مسکونی آن‌ها با 354 واحد 120، 150، 195، 200 و 205 متری طراحی شده است.
به گفته بهره‌مند این طرح با مشارکت 25 درصدی شهرداری خرم‌آباد و 75 درصدی گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین کوثر احداث می‌شود.
عملیات اجرای این طرح اوایل سال 94 آغاز شده است.

رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته