نماینده مردم پلدخنر گفت: با توجه به بند یک سیاست‌های کلی انتخابات می‌توان گفت که استانی شدن انتخابات مجلس منتفی شده است.
http://yaftenews.ir/images/95/2-95/khazemi2.pngبه گزارش پایگاه خبری یافته، سید "حمیدرضا کاظمی" در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص لایحه جامع نظام انتخابات، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری، ما از طریق وزارت کشور و دولت که پیگیری می‌کردیم که بایستی لایحه به مجلس ارائه شود که می‌گفتند ما منتظر ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری شود.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت در حال حاضر بایستی ارائه لایحه جامع نظام انتخابات تسریع کند، زیرا لایحه آماده است، بیان کرد: تنها باید لایحه را با سیاست‌های کلی انتخابات به‌عنوان سند بالادستی تطبیق دهند.
نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس برای رسیدگی سریع آمادگی دارد تا این لایحه به انتخابات سال 96 برسد، ادامه داد: باید اشکالات و ایراداتی که در قوانین انتخابات گذشته وجود داشته در لایحه جدید با تطبیق سیاست‌های کلی انتخابات بر طرف شود.
کاظمی با بیان اینکه در سیاست‌های کلی انتخابات که ابلاغ شد، مقرر شده تا انتخابات تجمیع شود، متذکر شد: در لایحه حتما باید به این توجه شود که هر 2 سال یک‌بار انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و از طرف دیگر انتخابات مجلس و خبرگان نیز با هم برگزار شوند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بند یک سیاست‌های کلی انتخابات می‌توان گفت که استانی شدن انتخابات مجلس منتفی شده است.