از هفته آينده نرم‌افزار پايگاه خبري يافته ارتقا مي‌يابد و سيماي جديد اين وب‌سايت با طراحي جديد قابل مشاهده خواهد بود.
اطلاعيه: تغييرات جديد در پايگاه خبري يافته و راه ديدن بدون مشكل سايت چنان‌چه پس از اعمال تغييرات كه ظرف روز‌هاي جمعه و شنبه انجام مي‌شوند، قادر نبوديد صفحه اصلي اين سايت را با كامپيوتر يا گوشي خود مشاهده كنيد، بايد كَش (cache) مرورگري كه از آن استفاده مي‌كنيد (موزيلا فایرفاکس، گوگل‌ کروم، اينترنت اکسپلورر يا اُپِرا) را پاك كرده تا بتوانيد صفحه جديد يافته را بدون هيچ مشكلي مشاهده كنيد.
اگر كش سيستم شما پاك نشود ممكن است صفحه يافته را سفيد ببينيد، البته در برخي سيستم‌ها نيز ممكن است بدون هيچ مشكلي تغييرات جديد قابل مشاهده باشد و نيازي به پاك كردن كش نباشد.
براي پاک کردن حافظه کش، کافی است با رفتن به قسمت تنظیمات، به مسیر Storage رفته و گزینه Cached data را انتخاب کنید و نهایتاً در صفحه ‌تایید، گزینه OK را انتخاب کنید.
اگر با كامپيوتر سايت "يافته" را ملاحظه مي‌كنيد مي‌توانيد با گرفتن دكمه‌ ctrl روي دكمه f5 در صفحه كليد بزنيد (ctrl+f5) و به اصطلاح رفرش (refresh) كرده و چهره‌ي جديد يافته را از روز شنبه ببينيد.
براي نسخه‌هاي موبايلي نيز بسته به مرورگري كه با آن صفحات سايت‌ها را نگاه مي‌كنيد مي‌توانيد با جستجو در گوگل، روش پاك كردن كش را براي هر مرورگر پيدا كنيد. مثلاً بايد جستجو كنيد: روش پاك كردن كش كروم