یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: علی‌رغم این همه تبلیغ علیه روحانیت اما دیدیم که مردم با انتخاب یک روحانی اعتماد خود را به روحانیت نشان دادند.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام "قاسم متقی‌نیا" جمعه 14 تیر در نماز جمعه شهر خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر از رئیس جمهور منتخب به عنوان امین امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب یاد کرد و بیان داشت: اعلام تبعیت محض ایشان از رهبری و مراجع تقلید جای تبریک دارد.

وی مواضع رئیس جمهور منتخب را مواضعی اصولی دانست و افزود: به‌رغم این همه تبلیغ علیه روحانیت اما دیدیم که مردم با انتخاب یک روحانی اعتماد خود را به روحانیت نشان دادند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به تفاوت‌های انتقال قدرت در ایران و کشورهای عربی مرتجع همچون قطر و نحوه انتقال قدرت در مصر اشاره کرد و گفت: انتقال قدرت در قطر به گونه‌ای صورت گرفت که مردم کوچک‌ترین نقشی در تعیین امیر جدید این کشور نداشتند اما در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان دیدیم که چگونه در یک فضای قانونی کاندیداها و مردم با تبعیت از قانون و اخلاق مداری پیروزی بزرگی را رقم زدند و رکورد اعتماد به نظام را شکستند.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا در ادامه با انتقاد از وضعیت انتخابات شورای شهر خرم‌آباد بیان داشت: نمی‌توانم که ناراحتی خود را از انتخابات شورای شهر خرم‌آباد اعلام نکنم اما با این حال معتقدم که باید از مسیر قانونی مسائل پیش آمده را دنیال کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اجلاس نماز سراسر در نیمه شهریور‌ماه با پیام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: از تمامی کسانی که می‌توانند در زمینه نماز با محوریت سبک زندگی و نگاه اقتصادی قلم‌فرسایی کنند می‌خواهیم که مقالات خود را به دبیرخانه این اجلاس در خرم‌آباد ارسال کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: تقاضای ما از خیرین این است که تا زمان باقی‌مانده به برگزاری این اجلاس در امر مقدس ساخت و به‌سازی نماز‌خانه‌ها به ویژه نمازخانه‌های بین راهی استان مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا هدف از برگزاری این اجلاس را اعتلای نماز عنوان کرد و بیان داشت: مظلومیت نماز را در تبلیغات مربوط به این اجلاس شاهد هستیم.

 

 

 

 

احمد تلوري/ يافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا