یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان لرستان از حضور نماینده ویژه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و دیدار او با هنرمندان پیشکسوت این استان خبر داد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام "علی اسماعیلیان" با بیان این مطلب افزود: رضا محمدی نماینده ویژه معاونت امور هنری وزارت ارشاد به منظور تقدیر از هنرمندان استان لرستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان يازدهم تيرماه به لرستان سفر مي‌كند.

وی گفت: در این راستا از 60 نفر از هنرمندان برجسته در رشته‌های مختلف هنری در سطح استان و شهرستان خرم‌آباد تقدیر خواهد شد.

اسماعیلیان افزود: همچنین از 60 نفر از حامیان هنرمندان نیز که به طرق مختلف یاریگر هنرمندان بوده‌اند نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان لرستان، هدف از این حرکت فرهنگی را دیدار خانه به خانه با هنرمندان پیشکسوت سراسر کشور و تقدیر از زحمات و خدمات خادمان عرصه فرهنگ و هنر عنوان کرد و گفت: از این طریق هنرمندانی که در عرصه‌های مختلف هنری که در سراسر استان فعالیت داشته‌اند مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: نماینده ویژه معاونت امور هنری وزارت ارشاد تا کنون به 13 استان کشور سفر کرده و از زحمات هنرمندان این استان‌ها تقدیر و تجلیل به عمل آورده است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا