یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تعدادي از سرمايه‌گذاران عراقی براي ارزيابي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري شهرستان چگنی به اين شهرستان سفر كردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری چگنی، جلسه مشترک فرماندار شهرستان چگنی با سرمایه‌گذاران و بازرگانان عراقی در خصوص سرمایه گذاری در این شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.
در این جلسه فرماندار شهرستان چگنی، گزارش مختصری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه معادن، کشاورزی و گردشگری ارائه نمود.
نورالدین درمنان با بیان این که دولت امتیازات ویژه‌ای ازجمله معافیت مالیاتی و تسهیلات کم‌بهره برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذران متقاضی در این شهرستان در نظر گرفته است به نیروی انسانی ماهر و ارزان و همچنین معادن و منابع غنی این شهرستان اشاره کرد.
وي با بیان این که سنگ گوهره این منطقه از معروف‌ترین سنگ‌های تزئینی می‌باشد، افزود: چگني هم جهت فراوری و هم سرمایه‌گذاری در بخش استخراج زمینه بسیار مساعدی برای سرمایه‌گذاری دارد.
مهندس درمنان حوزه کشاورزی را نیز از ظرفیت‌های بالقوه دیگر شهرستان اعلام کرد و با بیان این که بیش از 50 نوع محصول کشاورزی در این منطقه تولید می‌شود، تأكيد كرد:  زمینه برای حضور بازرگانان مختلف در اين زمينه بسیار مناسب و مساعد است.
همچنين بازرگانان عراقي نيز با تشریح زمینه فعالیت‌های حوزه کاری خود از علاقه‌مندی جهت آشنایی بیش‌تر با توانمندی‌ها و پتانسیل‌های منطقه مطالبی بیان کردند.
در پایان جلسه با حضور برخی از مسوولین شهرستان بازدیدی از کارخانه سنگ‌بری سراب دوره انجام گردید و از نزدیک با انواع تولیدات کارخانه آشنا شدند.
 عراقي‌ها به چگني آمدند + عكس
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا