یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیرکمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و دادستان خرم‌آباد از اجرایی شدن همه‌ی مصوبات این کمیته در لرستان طی یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد، سعید رازانی در جلسه‌ی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان اظهار امیدواری کرد در سالِ همدلی و همزبانی دولت و ملت، در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاریِ لرستان برای مرتفع شدن مشکلات واحدهای تولیدی استان گام‌های مؤثری برداشته شود.
وی با بیان این که آخرین جلسه‌ی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اسفند سال گذشته در پلدختر برگزار شد، تصریح کرد: مصوبات این جلسه با همراهی اعضا اجرایی شده‌اند.
وی به مصوبات کمیته‌ی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: برای حمایت از واحدهای تولیدی لرستان و خرید محصولات این واحدها در استان از مدیرکل بازرسی خواسته شده است نظارت مستمری در مناقصه‌ها به عمل آورده و چنانچه تخلفی صورت گرفته و یا مشکل قانونی برای خرید محصولات مذکور وجود دارد، ضمن برطرف کردن آن، مراتب را به دبیرخانه اعلام کنند.
دادستان مرکز لرستان ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب شد، رییس اتاق بازرگانی خرم‌آباد با راه‌اندازی یک دفتر، ترتیبی اتخاذ نماید که پرونده‌های تشکیل شده علیه واحدهای تولیدی در لرستان در هر مرحله از دادرسی که هستند به دادستان و رییس دادگستری شهرستان مربوطه اعلام تا برابر مصوبات این کمیته و روند رسیدگی آن‌ها نظارت لازم را به عمل آورند.
رازانی اعلام کرد: خوشبختانه در مرکز لرستان با همکاری و تعامل دو جانبه با رییس اتاق خرم‌آباد در این رابطه مشکلی نداریم و نگذاشته‌ایم برای هیچ کدام از واحدهای تولیدی‌ استان مشکل خاصی به وجود آید.
وی؛ به مصوبه‌ی دیگر آخرین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان اشاره کرد و گفت: قراردادهای مشارکت بین بانک‌ها و واحدهای تولیدی، مطابق مصوبه‌ی جلسه‌ی قبل توسط معاونت آموزش و تحقیقات دادگستری لرستان بررسی و نتیجه جهت اقدام به دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌های استان ابلاغ شود که خوشبختانه این مصوبه هم اجرایی شد.
رازانی افزود: همچنین در مصوبه‌ی دیگری، از دادستان شهرستان پلدختر خواسته شد زمینه‌ی تشکیل جلسات کمیته حمایت قضایی در این شهرستان فراهم شود تا مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی نماید و چنانچه برای رفع مشکلات نیازمند هماهنگی با کمیته مرکزی(خرم‌آباد) می‌باشد، مراتب را به دبیرخانه‌ی این کمیته اعلام کنند که تا به امروز گزارشی در این زمینه به دبیرخانه نرسیده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا