یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس‌کل دادگستری لرستان گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان، حامی سرمایه‌گذارانی است که با حسن‌نیت وارد این عرصه می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس‌کل دادگستری لرستان که در جلسه‌ی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان سخن می‌گفت، با تأکید بر این که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را برای حضور در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری موظف کرده‌ایم، اظهار داشت: برای پیشگیری از بروز مشکلات گذشته، و تشخیص سره از ناسره، کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان حامی سرمایه‌گذارانی است که با حسن‌نیت وارد این عرصه می‌شوند.  
جعفر بدری با بیان اینکه تشکیل منظم جلسات و حضور فعال اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان موجب مرتفع شدن موانع تولید شده است، ادامه داد: همچنین طی سال گذشته توانستیم مشکلات در حوزه‌ی صدور مجوز، اجرای احکام، مطالبات بانک‌ها، آرای هیأت‌های حل اختلاف اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به موقع بررسی کنیم تا خللی در روند کار واحدهای تولیدی ایجاد نشود.
وی یادآور شد: همچنین برای قطع دست متجاوزان به اراضی عمومی، حریم رودخانه‌ها و جنگل‌ها، کمیته‌ی حمایت قضایی از بیت‌المال را امسال نیز مثل سال گذشته اجرایی می‌کنیم.
بدری افزود: در این راستا دادستان‌ها دستور دارند شخصاً پرونده‌های متجاوزان به بیت‌المال را بررسی و دستورات لازم را صادر نمایند.
وی از امور اراضی و منابع طبیعی لرستان خواست اطلاعات لازم را در خصوص تخلفات به واحدهای قضایی بدهند تا جلوی متجاوزان گرفته شود.
رییس‌کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف انحرافات احتمالی در روند اجرای سیاست‌های اصل 44 در استان خبر داد و افزود: در این راستا 5 مورد توسط سازمان بازرسی شناسایی شده که باید تعیین تکلیف شوند؛ چرا که آن‌ها آبروی استان را برده‌اند.
بدری با بیان اینکه سیاست‌های اجرای اصل 44 درباره‌ی آن‌ها باید بررسی شود و کسانی که سبب اختلال در نظام اقتصادی کشور شده‌اند را شناسایی کنیم، تصریح کرد: کمیته حمایت قضایی حامی سرمایه‌گذارانی است که با حسن‌نیت وارد عرصه تولید می‌شوند و در شرایط سخت کار می‌کنند.
جعفر بدری به عملکرد شایسته‌ی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش اعضای این کمیته همواره حل مشکلات واحدهای تولیدی استان بوده است و تلاش می‌کنیم امنیت سرمایه گذاران در این استان را فراهم آوریم.
بدری، وجود کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری را برای همه‌ی استان‌ها ضروری دانست، افزود: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم تا سرمایه‌گذار اطمینان حاصل کند با سرمایه‌گذاری در این استان به سود مطلوب خود می‌رسد.
رییس‌کل دادگستری لرستان گفت: باید شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم تا در لرستان سرمایه‌گذار تولید کنیم و منتظر جذب سرمایه‌گذار غیر بومی و خارجی نمانیم.
بدری بر رسیدگی خارج از نوبت واحدهای تولیدی مشکل‌دار تأکید کرد و اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از ورشکستگی و تداوم کار تاجر بدهکار را خواستار شد.
بدری از برگزاری سه برنامه‌ی هم‌اندیشی در استان خبر داد و اضافه کرد: هم‌اندیشی بین قضات و اعضای حل اختلاف مالیاتی، هم‌اندیشی قضات و اعضای هیأت‌های حل اختلاف اداره‌کار درباره‌ی رسیدگی به مطالبات کارگران، هم‌اندیشی بین رؤسای دادگستری و دادستان‌های استان برای فعال کردن کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری از جمله‌ی این هم‌اندیشی‌ها است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا