یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از برگزاری تور صنعتی تولید کنندگان و صنعتگران این استان در الیگودرز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی با اعلام این مطلب گفت: به منظور ارتباط و پیوند واحدهای پایین دستی لرستان با صنایع بالادستی و تور صنعتی واحدهای تولیدی لرستان در الیگودرز برگزار شدهمچنین آشنایی واحدها با توسعه بازار صاحبان صنایع شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب تور صنعتی از ظرفیت‌های تولیدی صنعتی شهرستان الیگودرز دیدن کردند.
وی با بیان این که تور صنعتی واحدهای تولیدی لرستان به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در الیگودرز برگزار شد، افزود: در این بازدید 14نفر از فعالان صنعتی لرستان حضور داشتند.
محمدی افزود: شرکت کنندگان در این تور صنعتی از واحد صنعتی هما رشتن الیگودرز تولیدکننده انواع پروفیل‌های upvc درب و پنجره دو جداره و تولید ورق‌های upvc جهت ساخت کابینت در شهرک صنعتی الیگودرز بازدید کردند و با تکنولوژی و نحوه فعالیت این واحد آشنا شدند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد: برگزاری این تور صنعتی زمینه مناسبی برای آشنایی بهتر با صنایع مدرن، ظرفیت‌های تولیدی دیگر واحدهای صنعتی و بازاریابی را فراهم کرد.
محمدی در ادامه گفت: این تورهای صنعتی به منظور  آشنایی با عوامل موفقیت و بهره‌وری واحدهای نمونه و انتقال تجربیات و تبادل همکاری‌های متقابل با واحدهای صنعتی سایر استان‌ها انجام می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا