یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيد مرادعلي موسوي - مدير كشت و صنعت لرستان - يافتهرییس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: در صورتی که فردی دارای دو کارت بازرگانی هوشمند باشد تنها می‌تواند با یکی از آن‌ها برگ رأی دریافت کند.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد، سید مرادعلی موسوی خطاب به اعضای واجد شرایط رأی دادن گفت: چنانچه برگ رأی توسط مسوول احراز هویت و به وسیله بارکد خوان فعال نگردیده باشد، آرای ثبت شده در این گونه برگ‌ها شمارش نخواهد شد.
وی افزود: همچنین اگر در هر کدام از گروه‌‌های چهارگانه برگه رأی (بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی) بیش از تعداد مجاز از کاندیداها انتخاب شده باشند، رأی افراد اضافی انتهای لیست در آن گروه از درجه اعتبار ساقط است و شمارش نخواهد شد.
موسوی ادامه داد: رأی دهندگان محترم می‌توانند در بخش‌های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی به ترتیب پنج، پنج، دو و سه نفر را انتخاب نمایند.
 
انتخابات هیأت نمایندگان اتاق‌ها، به صورت مکانیزه در حال انجام است
رییس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به خبرنگار یافته گفت: هشتمین دوره از این انتخابات به صورت مکانیزه در حال انجام است.
موسوی با بیان این مطلب افزود: در این انتخابات، هویت رأی دهندگان به صورت الکترونیکی و با کارت هوشمند مشخص و از ورود افراد فاقد کارت هوشمند به حوزه اخذ رأی جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی تنها با در دست داشتن کارت عضویت یا بازرگانی فعال خود می‌توانند رأی دهند، اعلام کرد: اعضای واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد 259 نفر می‌باشد.

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا