یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اتاق خرم‌آباد ، از آغاز هشتمین دوره انتخابات اتاق خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد، سید مرادعلی موسوی گفت: هشتمین دوره انتخابات اتاق خرم‌آباد از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 18 اسفندماه سال‌جاری آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به این که با پایان یافتن این زمان، در صورت تشخیص هیأت نظارت، زمان رأی‌گیری قابل تمدید خواهد بود، ادامه داد: بر اساس تدابیری که اندیشیده شده انتظار داریم انتخابات سالم و بدون حاشیه‌ای داشته باشیم و افراد دارای صلاحیت و کارآمد انتخاب شوند تا ان‌شالله شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش بخش خصوصی استان باشیم.
 
کادر اجرایی انتخابات وظایف‌شان را به درستی انجام خواهند داد
به گزارش خبرنگار یافته، موسوی در حاشیه‌ی برگزاری هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد به خبرنگار ما گفت: 3 نفر عضو هیأت نظارت و 5 نفر کادر اجرایی مستقیم این دوره از انتخابات هستند.
وی از وحید فلاح‌نژاد، رضا بهدادنیا، فخرالدین مالزیری، عزیز نصیرپور و آتوسا چگنی به عنوان اعضای کادر اجرایی مستقیم هشتمین دوره انتخابات اتاق خرم‌آباد نام برد.
رییس هیأت نظارت هشتمین دوره انتخابات اتاق خرم‌آباد همچنین از احمد ساکی به عنوان منشی و قدرت‌الله ولدی به عنوان عضو هیأت رییسه یاد کرد.
 
دو نفر از داوطلبان هشتمین دوره انتخابات اتاق خرم‌آباد انصراف دادند
رییس هیأت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از انصراف دو نفر از داوطلبان عضویت در هیأت نمایندگان این اتاق خبر داد.
موسوی اظهار داشت: 31 داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، دو نفر در گروه کشاورزی انصراف داده‌اند.
وی؛ انصراف‌دهندگان را آقایان غلامرضا دارایی و مراد رحمتی اعلام کرد و افزود: این دو نفر با تشخیص خودشان از داوطلبی برای عضویت در هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد انصراف داده و اعلام کناره‌گیری نموده‌اند.

انتخابات اتاق خرم‌آباد آغاز شداسامی داوطلبان:
فرهست داوطلبان انتخابات اتاق بازرگاني خرم‌آباد



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا