یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از اخذ برند حلال جهت 3 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد. برند لوگو آرم حلال Solvent halal logo lorestan
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی اظهار داشت: در راستای توسعه بازار واحدهای صنعتی صنایع کوچک و ورود آنها به بازارهای بین‌المللی،  به ویژه ورود به بازارهای کشورهای اسلامی، این شرکت با هماهنگی موسسه جهانی حلال ایران وابسته به مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی، پرداخت هزینه‌های مربوطه و حمایت مالی و ستادی برای سه واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی گواهینامه نشان حلال را اخذ نمود. 
وی گفت: واحدهای مذکور شامل شرکت پارسیان زاگرس واقع در ناحیه صنعتی کوهدشت با تولید 8 نوع مواد غذایی، شرکت OFISH بسته‌بندی کننده‌ی ماهی واقع در شهرک صنعتی خرم‌آباد شماره 2 و شرکت بسته‌بندی عسل واقع در ناحیه صنعتی ازنا می‌باشند.
محمدی بیان کرد: این برنامه حمایتی برای اولین بار از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی اجرا شده لذا به منظور بهبود کیفیت محصولات تولیدی صنایع غذایی و افزایش توان رقابت پذیری این واحدها در نظر است این موضوع هرساله در برنامه عملیاتی شرکت هدف‌گذاری شود. 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: مدارک مورد نیاز اخذ گواهینامه نشان حلال شامل: گواهینامه‌های بین‌المللی و ایزوها از جمله استانداردهای 22000، 9001، HACCP ، GMP، آرم یا لوگوی تبلیغاتی شرکت، پروانه استاندارد اجباری، پروانه بهره‌برداری وزارت صنایع، پروانه بهره‌برداری  بهداشت، پروانه تاسیس شرکت، پروانه ساخت محصولات، فلوچارت تولید  و بسته‌بندی، ارسال اسامی ترکیبات اصلی و افزودنی‌های محصولات و منابع تهیه هر یک از آنها، فرآیند تولید هربخش، منابع آب مورد استفاده و مدارک مربوطه، نام هر یک از محصولات و میزان تولید هر کدام می‌باشد.
حلال عنوان مجموعه‌ای برندی تجاری است که بر محصولات غذایی درج می‌شود. این نام برگرفته از معنی غذای حلال است که در دین اسلام آمده است. چند سال اخیر این علامت تجاری غذایی بصورت یک علامت جهانی از طرف کشورهای اسلامی در دنیا معرفی شده‌است به‌طوریکه در کشورهای غیر اسلامی نیز از استقبال خوبی برخوردار شده است.
 
گواهی سند مدرک برند لوگو آرم حلال

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا