یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از کشف 2 تن مواد اولیه ساخت لوله های پی وی سی قاچاق به ارزش یک ميلیارد ريال در الیگودرز خبر داد.

نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی حمه الیگودرز حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون بنز مشکوک و آن را توقیف کردند.
وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودرو مذکور 2 تن مواد اولیه ساخت لوله های پی وی سی قاچاق فاقد هرگونه مدارک كشف و یک نفر را دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان این که برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، ازشهروندان خواست؛ درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
 
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دلفان
فرمانده انتظامي دلفان از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ کرم "حسین سپهوند" گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي طي هفته گذشته در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي سطح شهرستان موفق به توقيف 49 دستگاه موتورسيکلت مزاحم و فاقد مدارک و 30 دستگاه خودرو متخلف و دستگيري 88 نفر معتاد، خرده‌فروش و سارق، در شهرستان دلفان شدند.
وي گفت: در این مدت 430 عدد قرص متادون، مقادیری مواد مخدر و سلاح و مهمات کشف شد.
فرمانده انتظامی دلفان گفت: شهروندان می‌توانند با گزارش سريع و به‌موقع ناهنجاری‌های اجتماعي، از طريق مرکز فوریت‌های پليسي 110 نقش مؤثری در تحکيم امنيت جامعه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا