با توجه به پیشامدهای یک‌ماهه گذشته مؤسسه اعتباری آرمان (تعاونی وحدت) روز سی خردادماه سال جاری جلسه‌ای در خصوص پاسخگویی به سپرده‌گذاران با مسئولین در سالن همایش موسسه برگزار شد.
به گزارش یافته، روابط عمومی و امور بین‌الملل این موسسه اعلام کرد: در این جلسه که با درخواست نمایندگان سپرده‌گذاران برگزار شد، مسئولین از روند اقدامات انجام‌شده از سوی سهامداران و مدیران، به نمایندگان سپرده‌گذاران شعب مختلف استان تهران، البرز و ... به‌صورت صریح و شفاف پاسخ دادند.
مسئولین ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی سپرده‌گذاران فهیم تعاونی وحدت، التهابات و تنش‌های پیش‌آمده در این مؤسسه و دیگر مؤسسات و بانک‌ها را واکنش‌های طبیعی جامعه در برابر برنامه و سیاست‌های کلی بانک مرکزی در خصوص ادغام‌ها دانستند، سیاست‌هایی که در نهایت به نفع بانک‌ها، مؤسسات و بالطبع سپرده‌گذاران آن‌ها می‌باشد که بردباری عزیزان سپرده‌گذار عامل تسریع این مهم می‌باشد.
مسئولین با اشاره به حفظ صیانت و امانت‌داری سپرده‌های مردم و نظارت موشکافانه بانک مرکزی، از آن‌ها درخواست کردند صحت اخبار تعاونی وحدت و دیگر مؤسسات و بانک‌ها را در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی نامعتبر جستجو نکنند.
در ادامه این جلسه بنا به درخواست نمایندگان سپرده‌گذاران، با سهامداران مجموعه به‌صورت تلفنی ارتباطی برقرار و آخرین اخبار در اختیار ایشان قرار داده شد. در این مکالمه آقای بازوبندی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشتریان اعلام نمودند با حمایت تمامی مسئولین کشوری و استانی این بحران نیز به روزهای پایانی خود نزدیک شده است و در زمان مناسب طی روزهای آتی تصمیمات اتخاذ شده از طریق رسانه‌ها سراسری اعلام و به اطلاع عموم خواهد رسید. ایشان به همه سپرده‌گذاران اطمینان خاطر دادند که با اتخاذ تصمیمات جدید نیز حافظ سپرده‌های مردم خواهیم بود.
در پایان این جلسه مسئولین کمیته بحران ضمن تشکر مجدد از سپرده‌گذاران محترم و نمایندگان ایشان و با احترام به خواسته به‌حق آنان در خصوص تعیین تکلیف سپرده‌ها، عاجزانه از آن‌ها درخواست کردند که با حفظ خونسردی و آرامش خود و جلوگیری از تجمعات در شعب و سرپرستی به بازگشت موسسه به حالت اولیه قبل از بحران کمک نموده تا کارکنان و سهامداران بتوانند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نمایند.