رئیس جمهور با تاکید بر محوری بودن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دستورات لازم را برای اجرای سریع‌تر طرح‌ها در سه استان ایلام، http://yaftenews.ir/images/93/94-1/President%20Hassan%20Rohani%20norouz94.jpgلرستان و آذربایجان شرقی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس جمهور بر محوری بودن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و دستورات لازم را برای اجرای سریع‌تر طرح‌ها و تحقق سیاست‌ها به‌ویژه در حوزه‌های رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در 3 استان ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی صادر کرد.
در دیدار امروز استانداران ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی با رئيس جمهور، گزارش روند اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به 3 استان کشور، تقدیم وی شد.
استانداران استان‌های ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی روز سه‌شنبه به‌طور جداگانه با رییس جمهور دیدار و گزارشی را از روند اجرای تصمیماتی که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان‌ها اتخاذ شده بود، ارائه کرد.
محمدرضا مروارید، هوشنگ بازوند و اسماعیل جبارزاده در گزارش‌های خود ضمن اشاره به مباحث توسعه‌ای و روند پیشرفت طرح‌ها، بر نقش اجرای این طرح‌ها در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان‌های ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی تأکید کردند.