رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در روزهای پایانی اسفندماه، استان لرستان میزبان گردشگران بسیاری بود.
به گزارش ایرنا، "مسعود سلطانی‌فر" در جریان بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: در روزهای پایانی اسفندماه علاوه بر استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، Masoud Soltanifar مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور رییس میراث فرهنگی فارس و خوزستان که همه‌ساله مقصد مسافران نوروزی هستند، استان لرستان نیز میزبان گردشگران بسیاری بود.
وی گفت: در آخرین جلسه هیات دولت با توجه به گزارش‌هایی که به رئیس‌جمهور ارائه شد، دکتر روحانی توصیه‌هایی داشتند که به‌عنوان دستورالعمل به دستگاه‌های عضو ستاد و استان‌ها ارسال شد.
سلطانی‌فر با اشاره به وضعیت سفر در استان‌های کشور در روزهای اخیر اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که در چند روز آغازین تعطیلات نوروز ۹۵ مقاصد گردشگری داخلی متنوع‌تر شده است.
اين مقام مسئول تصريح كرد: ایام تعطیلات نوروز پرحجم‌ترین زمان سفرهای داخلی است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران در این روزها انجام گیرد.
وی گفت: بر اساس استانداردهای کمی و کیفی تعریف شده، ۶ شهر برتر در حوزه ارائه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در سطح کشور در پایان تعطیلات نوروز انتخاب می‌شود.
معاون رییس جمهور ایده انتخاب شهر برتر گردشگری را ایده‌ای موفق و خوب دانست و گفت: این برنامه با همکاری وزارت کشور و با هدف ایجاد جریان رقابت در میان دستگاه‌ها بر مبنای شاخص‌های کمی و کیفی اجرایی می‌شود.